Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#24413Citigo CNG-řídící jednotka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2018, před 7 lety

Iveta Žmolilová

Znění stížnosti

Dobrý den, mám 4 roky starý vůz a bylo mi sděleno, že mi odešla jednotka řízení motoru resp. " čidlo nadmořské výšky". Prý jedině vyměnit celou řídící jednotku. Vzhledem ke stáří vozidla a najeto 100 tis km, jde prý o vadu výrobku.
Je možno se obrátit na výrobce s "reklamací"?

Děkuji za odpověď

Iveta Žmolilová


Požadované řešení

Bezplatná oprava.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2018 13:30, před 6 lety

Záruční doba při prodeji spotřebního zboží (včetně osobních automobilů) je 24 měsíců a začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Spotřebitelka tedy již nemůže uplatnit zákonnou záruku. Občanský zákoník však umožňuje prodávajícímu poskytnout záruku přesahující rozsah záruky stanovené v zákoně.

Pokud byla ze strany prodávajícího dána prodloužená záruka přesahující rozsah záruky stanovené v zákoně, měly by být v záručním listě nebo ve smlouvě stanoveny podmínky prodloužené záruky. Prodávající se však často omezí pouze na stanovení nové délky záruční doby. V takovém případě je třeba po celou dobu trvání smluvní záruky aplikovat úpravu o zákonné záruce.

Vůči výrobci nemá kupující z titulu kupní smlouvy žádný vztah. Závazky z vadného plnění vůči kupujícímu má pouze prodejce, a to v zákonné, popřípadě prodloužené záruční době, pokud byla sjednána.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2018 10:12, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.