Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#24414Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2018, před 7 lety

Richard Zbranek

Znění stížnosti

Dobrý den,
informace o nakoupeném zboží - Chytrý náramek obj. kód:231218b6 , faktura č.1118093302
Odstoupil jsem od smlouvy a vrátil zboží na prodejně, kde během kontroly nebyla zjištěna žádná závada. Důvod vrácení byla nulová čitelnost displeje na přímém slunci.
Citace ze zprávy:
"Jak dokládá přiložená fotodokumentace (viz příloha), vrácené zboží vykazuje zřejmé známky nadměrného opotřebení. Při kontrole na technickém oddělení bylo zjištěno:- ulomená plastová část, V případě trvání Vašeho zájmu o odstoupení od kupní smlouvy uplatní prodávající nárok na náhradu snížení hodnoty zboží, a to ve výši 100%. Tento nárok bude započten proti vracené částce."
S tímto nálezem důrazně nesouhlasím. Na náramku v době vracení nebyl jediný škrábanec, proběhla kontrola na prodejně při vracení zboží.


Produkt

Lifestyle EVOLVEO Fitband B2 - ,,ZÁNOVNÍ ZBOŽÍ"


Požadované řešení

Zboží jsem vrátil ve stejném stavu jako jsem ho zakoupil v zákonné lhůtě 14 dní. Proto požaduji vrácení 100% částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 08:59, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 21:56, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.