Společnost


Datingclub Ltd

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24415Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2018, před 7 lety

Radovan Kret

Znění stížnosti

Dobrý den,
18.6.2018 jsem se zaregistroval u této společnosti a zaplatil 12 měsíční VIP poplatek. 20.6.2018 jsem si to rozmyslel, protože se mě tato služba jeví jako Fake. Chci tedy odstoupit od slouvy. Zkoušel jsem zaslat faxem dopis na tuto společnost s požadavkem Odstupu od smlouvy, ale fax vždy skončil chybou a informací, že linka je obsazená. Poté jsem totéž poslal na několik uvedených emailů, některé se vrátily jako neexistující a jeden, který prošel, je bez reakce. Tak jsem 21.6. zaslal na společnost dopis se zádostí od Odstoupení od smlouvy. Zatím reakci nevím, protože je dopis na cestě. Vzhledem k podivně fungující - spíš nefungující - komunakaci si nedělám velké naděje. Prosím tedy o pomoc při řešetí tohoto případu.


Požadované řešení

Chci odstoupit od smlouvy a vrátit alespoň část zaplacené částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2018 11:58, před 7 lety

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2018 10:27, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.