Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#24416Vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2018, před 7 lety

Jana Přikrylová

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes cca v 15.20 jsem nakupovala v Lidlu v Brně na Vídeňské. Slečna pokladní mi vrátila o 100 Kč méně. Pokladní doklad mi nevydala hodila ho ihned do koše, přihlásila jsem se ihned po převzetí částky ale účtenku již nedohledala. Slečna dodělala frontu a šla spočítat pokladnu. Za cca ani ne pět minut byla zpět a že ji nic nepřebyvalo. Jméno jsem si bohužel nepřečetla ale slečna ma krátké žluté vlasy a bez urážky vůči slečně v ústech dva zuby. Děkuji Přikrylová


Požadované řešení

Peníze vrátit nechci je to tvrzení proti tvrzení ale vím že jsem platila 200 korunovou bankovkou a za tu zbylou stovku jsem chtěla koupit nějakou uzeninu v masně. Jde mi o princip a o další zákazníky. Naučte prosím slečnu ať kouká čím ji kdo platí a hlavně ať dává pokladní účtenky. Děkuji a přeji hezký den s pozdravem Přikrylová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2018 10:05, před 6 lety

V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohla spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.8.2018 13:32, před 6 lety

Dobrý den, paní Přikrylová,

za tuto zkušenost se omlouváme. Zákazníci by samozřejmě měli dostat účtenku právě kvůli tomu, aby bylo možné případné nesrovnalosti odhalit a vyřešit hned na místě. Váš příspěvek předáme přímo do prodejny s tím, aby se vedoucí postaral o opětovné proškolení personálu.

Věříme, že se jednalo o ojedinělou zkušenost a příště již bude vše v pořádku.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2018 11:41, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2018 20:54, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.