Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,dnes cca v 15.20 jsem nakupovala v Lidlu v Brně na Vídeňské. Slečna pokladní mi vrátila o 100 Kč méně. Pokladní doklad mi nevydala hodila ho ihned do koše, přihlásila jsem se ihned po převzetí částky ale účtenku již nedohledala. Slečna dodělala frontu a šla spočítat pokladnu. Za cca ani ne pět minut byla zpět a že ji nic nepřebyvalo. Jméno jsem si bohužel nepřečetla ale slečna ma krátké žluté vlasy a bez urážky vůči slečně v ústech dva zuby. Děkuji Přikrylová
Peníze vrátit nechci je to tvrzení proti tvrzení ale vím že jsem platila 200 korunovou bankovkou a za tu zbylou stovku jsem chtěla koupit nějakou uzeninu v masně. Jde mi o princip a o další zákazníky. Naučte prosím slečnu ať kouká čím ji kdo platí a hlavně ať dává pokladní účtenky. Děkuji a přeji hezký den s pozdravem Přikrylová
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohla spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Dobrý den, paní Přikrylová,
za tuto zkušenost se omlouváme. Zákazníci by samozřejmě měli dostat účtenku právě kvůli tomu, aby bylo možné případné nesrovnalosti odhalit a vyřešit hned na místě. Váš příspěvek předáme přímo do prodejny s tím, aby se vedoucí postaral o opětovné proškolení personálu.
Věříme, že se jednalo o ojedinělou zkušenost a příště již bude vše v pořádku.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.