Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupil jsem bezdrátovou nabíječku po informaci, že je polohovací, večer jsem zjistil že není a došel jsem na pobočku, Praha 9 - OC Fénix kde jsem ji i kupoval, následující den a chtěl vrátit peníz, bylo mi sděleno že to bohužel nejde a že jestli chci můžu si zavolat na infolinku a třeba mi poradí bohužel na infolinku jsem volal 2x 10 minut cca a nikdo mi to nevzal, došel jsem znovu na pobočku a chtěl tedy číslo na odpovědnou osobu a to mi řekli, že v pondělí bude manažer pobočky, ale výsledek očekávám úplně stejný.
Stojánek s bezdrátovým nabíjením - white
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny prostřednictvím oddělení mimosoudního řešení sporů (ADR) České obchodní inspekce (https://www.coi.cz/informace-o-adr/), nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.