Společnost


HELLER s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2442Zamítnutá reklamace tanečních bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2014, před 11 lety

Katka Chmelířová

Znění stížnosti

Dobrý den.

V září 2013 jsem zakoupila značkové taneční boty v Heller dance za 5tisíc kč. Po čtyřech měsících (dvou měsících občasného nošení-jelikož jsem byla dva měsíce v zahraničí a boty jsem sebou neměla) jsem je reklamovala, jelikož se mi na obou botách začala odlepovat stélka pod patou. Celé boty jsou posety kamínkami od Swarovski a ty se začali odlepovat a posunovat z míst kde byly přilepené. Po měsíci mi sdělili, že má reklamace byla zamítnuta, po tel.mi bylo řečeno, že prý údajně přišli do styku s vodou (což přisuzuji asi tomu, že je normální, že člověku se potí noha) a kamínky že se prý odlepují, jelikož boty přišli do styku s teplem, což mi přijde úplně absurdní jelikož jsem je žádnému teplu nevystavovala(např.že bych je dávala k radiátoru). Od stejné značky mám doma už asi čtvrtým rokem jedny taneční boty, taktéž s kamínky a neměla jsem s nimi žádný problém a to už jsem je dokonce i prala. 

Dívala jsem se na stránky Heller, a když jsem si rozklikla obrázek s botami, které jsem reklamovala, všimla jsem si, že na aktuální fotce už mají kamínky na botách nalepeny jinak, nejsou tam jednotlivě, ale jakoby v pruzích, tím pádem už by asi nedošlo k problému, že by se kamínky posouvali kam neměli. V písemném vyjádření o zamítnutí reklamace mi napsali pouze, že poškození nebylo způsobeno vadou materiálu.


Produkt

 SUPADANCE 1082 dámská taneční obuv


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz nebo výměnu starých bot za nové, pokud by kamínky byly na botách nalepeny jinak.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2014 16:21, před 11 lety

V případě, kdy prodejce řádně zamítnutí reklamace písemně odůvodní a kupující s takovým odůvodněném nesouhlasí, doporučujeme kontaktovat jiného nezávislého odborníka, který by výrobek posoudil a zpracoval znalecký posudek. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má pak nárok nejen na řádné vyřízení reklamace, ale i na proplacení ceny znaleckého posudku.
Seznam soudních znalců lze nalézt na stránkách www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.5.2014 11:38, před 11 lety

Dobrý den,
uvedenou taneční obuv jsme v naší firmě řádně posoudili a žádnou výrobní vadu obuvi jsme nenalezli. Konzultovali jsme tento případ i s výrobcem v Londýně (firma Supadance) a ti nám náš názor potvrdili. Uváděné problémy jsou opravdu způsobeny mechanickým poškozením.
V naší firmě přistupujeme k reklamacím velice zodpovědně a při sebemenších pochybnostech ohledně kvality výrobku zboží ihned vyměňujeme, nebo vracíme peníze. V tomto případě žádné pochybnosti o kvalitě obuvi nemáme.

Při kontrole fotografií uvedeného modelu na našich webových stránkách jsme zjistili, že máme zveřejněny starší fotografie, kde bylo lepení kamenů v páskách. V současné době jsou fotografie aktuální, tak jak výrobce uvádí i na svých webových stránkách. Za toto opomenutí se omlouváme.
S pozdravem
Tomáš Heller

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 21:16, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.