Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#24437Ztracená platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 43 minut

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2018, před 7 lety

Maria Vašková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 17.4.2018 jsem zaplatila pomocí IB poštovní spořitelny 200,-Kč ba účet 17474413/0300 s tím, že budou připsány jako kredit k telefonnímu číslu 602 858 411, které bylo uvedeno jako variabilní symbol.Nestalo se,tak jsem zaplatila dalších 200,-Kč 19.4.2018, které už připsány byly.Rozdíl mezi těmito platbami je použití funkce IB tlačítka - platba operátorovi.Na první platbu jsem použila šablonu ze 14.2.2018,dnes už vím že chybně a druhá platba byla použitím tlačítka.Ve všech případech odešly peníze na stejný účet se stejným variabilním symbolem. Začala jsem pátrat ve Vašich centrech,ale bezvýsledně, pracovníci mi nebyli schopni pomoci a odesílali k mojí bance.Tam jsem skončila bez uspokojivého výsledku - banka si není vědoma pochybení.Dle mého názoru když peníze odešly na stejný účet,2x byly připsány jako kredit a jednou ne, musí tam "viset nespárované".


Požadované řešení

Prosím o kontrolu plateb a připsání zaplacené částky k výše uvedenéhu telefonnímu číslu,nebo vrácení.Věřím, že kontrola nepotrvá dlouho, když k tomuto tel.číslu byly provedeny pouze 3 platby.

Děkuji Maria Vašková

PS Vlastník tel.čísla je Rudolf Vašek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2018 10:24, před 7 lety

Je-li chybně zadána mobilní platba, peníze sice dorazí na správný účet, ale přiřadit je k určité osobě (číslu) může být problematické. Doporučujeme dát příjemci platby na vědomí, že se chyba stala a prokázat její provedení a způsob.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.