Společnost


e-drazby.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24447Nadhodnocení dražené nemovitosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2018, před 7 lety

Růžena Boušková

Znění stížnosti

Dobrý den.20.3.2018 jsem se zúčastnila dobrovolné aukce.Prohlídky jsem se nezúčastnila ze zdravotních důvodů v domnění,že vše je udáno v popisu nemovitosti.Odhad byl udělán porovnávacím způsobem dvou nemovitostí a také Dobrozdáním původních majitelů,kteří udali Nepodloženou cenu 1650000kč.Nemovitost jsem tedy vydražila za1210000kč.Na katastru proběhlo vše v pořádku a já jako majitelka jsem přišla nemovitost převzít,protože paní K.Matějková nemohla.Při prohlídce na místě/majitelé utekli/jsem zjistila,že chybí zařízení,které v popisu dražby mělo být.Kamna na tuhá paliva,bojler,který zde nikdy nebyl,nefunkční čerpadlo ve studni přímotopy.V neposlední řadě i mokrá stěna chodby,která sousedí se skálou/chata stojí na terasovitém pozemku-skále/V popisu nemovitosti je udáno,že chata je po drobných upravách možná na trv.bydlení.Toto je vyloučené,když,zde neteče voda,nebyl nikdy instalován bojler okna jsou jednoduchá.Nedělala jsem si svůj znalecký odhad,ale oslovila jsem realitní odborníky,kteří bez chybějícího vybavení udávají cenu cca 870000kč.Cítím se podvedena jednáním společnosti e-dražby,která nepravdivě informovala o ceně a zařízení nemovitosti,zaplatila jsem 60000kč za informace ,které se nezakládají na pravdě.


Produkt

Jedná se o dobrovolnou dražbu pořádanou společností e-dražby.cz


Požadované řešení

Prosím o přezkoumání pravdivosti všech udaných skutečnosí.V případě že aukce byla vedena špatným postupem,na základě špatných posudků,zrušení aukce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2018 12:49, před 6 lety

Zásadní je vztah mezi kupujícím a prodávajícím. Prodávající odpovídá za soulad věci s kupní smlouvou a vůči němu se dají uplatnit práva z vadného plnění a případně nárok na náhradu škody.

Společnost provozující dražební portál může ve vztahu vystupovat jako zprostředkovatel, což znamená, že dle § 2452 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odpovídá za to, že nenavrhne uzavření smlouvy s osobou, o které má důvodnou pochybnost, zda povinnosti ze zprostředkované smlouvy řádně a včas splní, nebo o které vzhledem k okolnostem takovou pochybnost mít měl.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou a je-li prodávajícím podnikatel, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Pokud prodávajícím není podnikatel, nezbývá než se obrátit v případě nevyřešení věci smírným způsobem na soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 10:21, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.