Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#24449Stížnost na Penny Vrchlabí. A. Jiráska 1474..54301

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2018, před 7 lety

Martin Kolenčík

Znění stížnosti

Dobrý den dne 20.06.2018 jsem šel pro pleny v akci a regály prázdné už ráno.Jak je možné že občan Větnamské národnosti co šel přede mnou měl plné dva košíky plen a normálně mu vše bylo prodáno? Já si chci vzít dvoje pleny a neni nic. Měl sem váš obchod za solidní a bezproblémový ale tímto né že Ztrácíte jen zákazníka který k vám docházel několik let ale i o ostatní nebot toto jednání odradí spoustu normálních lidí.myslím že je to důvod k zamyšlení a rychlé napravě.


Děkuji a Hezký den


Produkt

Akce na pleny ze dne 20.06.2018


Požadované řešení

Jen žádám aby nebylo možné sebrat vše! Děkuji.A nebo omezený počet na hlavu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2018 11:56, před 7 lety

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 21:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.