Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den dne 20.06.2018 jsem šel pro pleny v akci a regály prázdné už ráno.Jak je možné že občan Větnamské národnosti co šel přede mnou měl plné dva košíky plen a normálně mu vše bylo prodáno? Já si chci vzít dvoje pleny a neni nic. Měl sem váš obchod za solidní a bezproblémový ale tímto né že Ztrácíte jen zákazníka který k vám docházel několik let ale i o ostatní nebot toto jednání odradí spoustu normálních lidí.myslím že je to důvod k zamyšlení a rychlé napravě.
Děkuji a Hezký den
Akce na pleny ze dne 20.06.2018
Jen žádám aby nebylo možné sebrat vše! Děkuji.A nebo omezený počet na hlavu.
|
Tweet |
Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.