Společnost


FERRUM PLZEŇ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2445Reklamace spotřebitelů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 7 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2014, před 11 lety

Jindřich Khín

Znění stížnosti

Jmenuji se Jindřich Khín. Dne 15.2.2013 jsem si koupil u společnosti viz. výše pracovní obuv Hecker vel. 44, č. 52080340. Dne 21.12. 2013 jsem ji šel vyreklamovat neboť byly prasklé švy. Dne 30.1. jsem šel pro výsledek reklamace a bylo mi sděleno firmou Ferrum Plzeň, že reklamaci zamítá, vyjádření od výrobce jsem nedostal, jen od spol. Ferrum. Reklamace byla zamítnuta z důvodu, že jsem nesprávně ošetřoval obuv a nechránil v prostředí, kterému byla pracovní obuv používána. Bylo mi řečeno, že pokud s vyjádřením nesouhlasím, tak buď si mám podat opětovnou reklamaci (využil jsem tuto možnost) nebo vyřizovat reklamaci přímo s výrobcem. Žádné podklady kontaktovat výrobce jsem nedostal a ani si nemyslím, že je to postup dle zákona, abych si vyřizoval reklamaci sám s výrobcem. Tímto podávám stížnost za nesprávné jednání.


Produkt

Pracovní obuv Heckel Mac, vel. 44, barva černá


Požadované řešení

Chtěl bych vrátit peníze, popřípadě poukaz v hodnotě ceny bot.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2014 16:23, před 11 lety

V případě, že je reklamace zamítnuta, je prodejce povinný přiložit i písemné odůvodnění zamítnutí dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Toto odůvodnění nemusí být potvrzené výrobcem. V případě nesouhlasu lze vůči společnosti tyto argumenty uplatnit. Spotřebitel má pravdu v tom, že za vyřízení reklamace mu odpovídá pouze prodejce, nikoli výrobce. Na druhou stranu, pokud by výrobce reklamaci vyřídil kladně, žádnému zákonnému ustanovení se to nepříčí.
V případě, že prodejce setrvá u svého vyjádření, může kupující kontaktovat soudního znalce, který by obuv posoudil a vyhotovil znalecký posudek. V případě, že by byl posudek ve prospěch kupujícího, má kupující nárok i na proplacení nákladů vynaložených na pořízení znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2015 14:31, před 10 lety

Společnost FERRUM PLZEŇ spol. s r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.