Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#24452Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 minuty 6 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2018, před 7 lety

Vendula Knápková

Znění stížnosti

Dobrý den, objednala jsem si balíček ze zahraničí. Vzhledem k tomu že vim, jak dlouho doručení ze zahraničí trvá, jsem měsíc a půl čekala a poté jsem se začala vyptávat prodejce kde moje zásilka je, že stále nebyla doručena. Ten mi oznamil, že balík mi měl být doručen 14. května 2018 na moji adresu. Poslal mi číslo zasilky (LF50463673CN)abych se mohla podívat. Tam jsem zjistila že zasilka byla zaslána do Brno- Lišen, což nechápu proč ,když bydlim v Židenicích. Každopádně jsem volala na poštu do Líšně, kde mi pani potvrdila to, že balík byl opravdu doručený. Bohužel baliček nemám. Dostala jsem kontakt na paní Dudkovou, která má prý na starost doručovatele. Jenže není možné se tam dovolat. Tak mi tedy ted poradtě co mám dělat? Děkuji. Knápková Vendula


Požadované řešení

Zajímá mě, kam paní doručovatelka baliček dala, když na moji adrese ve schránce nebyl. Pokud se nenajde, požaduji vrácení peněz .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2018 12:04, před 7 lety

Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem 100 Kč.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsm

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.