Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#24453Falešné lístky na sensation white 2018 Praha

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2018, před 7 lety

Tomáš Novák

Znění stížnosti

Dobrý den,

Zadám o pomoc. Koupil sem si dva lístky v hodnotě 3200kc na sesnsation white 2018 Praha.

Přes společnost viagogo.

Když sem přišel na akci byl sem nepříjemné překvapen když sem se dozvedel ze lístky jsou falešné!

Mám vše potvrzené v mailu a také mužů dodat potvrzení z banky o platbě!

Jaky bude další postup?

Děkuji


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 11:36, před 7 lety

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá nebo dodá neplatné vstupenky, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval (https://www.viagogo.com/secure/login?ReturnUrl=https://www.viagogo.com/secure/myaccount/CustomerSupport).

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Před nákupem prostřednictvím neznámého obchodníka, doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na této webové adrese je možné zjistit, kdo je provozovatelem webové stránky, na které obchod funguje a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u obchodníka nakoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 21:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.