Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#24454Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2018, před 7 lety

Filip Choleva

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes 25.6.jsem k vám na prodejnu v Ostravě Pustkovci ul. Bedřicha Nikodéma, jel koupit tablety Jar Platinum 60ks za 179 kč. Byly inzerované v akci za zvýhodněnou cenu.
To že zboží nebylo na prodejně, jak bylo inzerováno se dá pochopit. Ale ne přístup vašich zaměstnanců na prodejně.
Při dotazu, jestli to dané zboží někde najdu mi bylo odpovězeno, že není a ať si stežuji kde chci.
Takže ne, jen že jsem dnes zbytečně k vám vážil cestu, ale i přístup vašich zaměstnanců nebyl příjemný.
Patřím k vašim stálým zákazníkům a to co se dnes stalo mě velmi mrzí.


Produkt

Jar Platinum 60ks za 179 kč


Požadované řešení

Kompenzace slevou na příští nákup


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 11:39, před 7 lety

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 21:52, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.