Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, pisi ohledne zadosti o prezkoumani podvodneho chovani firmy terrae bussiness, ktera provozuje eshop www.androidlevne.cz. Dne 26.4. jsem objednal a zaplatil telefon z vyse uvedeneho eshopu. Dne 27.4. mi z eshopu dorazilo potvrzeni o prijeti platby. Od te doby nic. Dne 17.5. mi stale nedorazilo zbozi ani zadne informace o stavu objednavky. Urgoval jsem tak eshop e-mailem - telefon nikde nemel prodejce uveden. Nasledne bylo jiz 28.5. a me stale nic nedoslo. Urgoval jsem znovu e-mailem eshop a dorazila mi odpoved, ze zbozi bude ve stredu. Opet nic nedorazilo a tak jsem 1.6. opet urgoval zbozi s tim,ze pokud do 4.6. nedorazi, odstupuji od smlouvy. Odepsali opet ze zbozi je na ceste. Na to jsem odepsal, ze v tom pripade odstupuji od smlouvy a chci okamzite vratit penize. Po dalsi urgenci mi 5.6. napsali ze platbu prevedou. Dnes je 25.6. a penize stale nemam na uctu. Na urgence lhali, ze uz penize poslali, pak se omlouvali ze je jeste neposlali a ze by meli dojit do 25.6. Nic samozrejme neprislo. Telefon nikdo nebere. Zadam okamzite vraceni penez na muj ucet.
Xiaomi redmi 5 plus global 64Gb cerny
Okamzite vraceni penez, nejlepe vcetne uroku z prodleni.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Zákazníkovi byla na základě jeho žádosti vrácena platba. Prosíme o uzavření stížnosti
Na základě vyjádření společnosti žádáme spotřebitele o potvrzení vrácení částky, a pokud se tak stalo, také o uzavření stížnosti.
Penize po nekolika vymluvach a zdrzenich po me vyhruzce predani pripadu na policii eshop vratil. Nakup rozhodne nedoporucuji. Pozor na eshop https://www.pro-android.cz/ - otevrel si jej stejny majitel. Pinkas
prosíme o uzavření stížnosti