Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Boty NIKE Air Max zakoupené 17.12.2016 v Českých Budějovicích. Rozlepená podrážka na patě ze spodní části ( rozlepená v místech, kde se podrážka dotýká silnice) uniká vzduch ze vzduchové bubliny. Boty jsem kvůli reklamaci umyla, pouze podrážku. Vyjádření pana J. od A3 sportu, je zamítnutí z důvodu, že obuv byla praná a tím byla snížena pevnost lepeného spoje, spodkových a vrchových dílců. Boty jsem umyla pouze kvůli reklamaci, již rozlepené byly, tedy jsem jim umytím více ublížit nemohla. Děkuji za vyjádření Janů
Stejnou větu použil pan J. i u reklamace, kterou na prodejně zrovna vyřizoval další pán, ani se neobtěžuje něco pozměnit.
Nakuji zde celkem často, boty jsou na účtence celkem za 7458 Kč.
číslo artiklu 719916802, velikost 9, doklad 25096
Vrácení částky 2090 Kč.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.