Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám uzavřenu platnou smlouvu o stavebním spoření z roku 2002, tarif D01. Cílová částka ještě nenaspořena, vklady řádně zasílány. Letos mi RSTS doručila výpověď, a to v souladu s čl. 11, odst. 1. Cituji z VOP, které byly platné v době uzavření smlouvy:
čl. 11 Ukončení smlouvy o stavebním spoření
odst. 1 Obě smluvní strany mají právo smlouvu o stavebním spoření vypovědět. Výpověď musí být podána písemně.
.
.
.
čl.7 stavební spořitelna může od smlouvy odstoupit za podmínek stanovených v čl. 6, odst. 3
čl. 6 Úhrada za uzavření smlouvy o stavebním spoření
odst. 3 POkud účastník nezaplatí celou úhradu nejpozději do 4 měsíců od uzavření smlouvy o stavebním spoření, má stavební spořitelna právo od smlouvy o stavebním spoření odstoupit.
Jelikož se mne čl. 11, odst. 7 netýká, nepovažuji výpověď spořitelny za platnou.
stavební spoření, tarif D01, smlouva uzavřena v roce 2002
Chci smlouvu uchovat a spořit dál do cílové částky.
|
Tweet |
V některých případech byly výpovědi smluv o stavebním spoření neplatné, protože sama společnost výpověď vyloučila ve svých obchodních podmínkách. V případě, že je v obchodních podmínkách ustanovení, že smlouvu může spořitelna vypovědět, je k tomu oprávněná. Spotřebitelka uvádí, že se na ní ustanovení tohoto článku nevztahuje. V případě, že by to bylo možné, bylo by nejlepším řešením zaslat obchodní podmínky na dtest@dtest.cz a do předmětu dát VašeStížnosti.cz, aby mohli být posouzeny právními poradci vyhodnocena oprávněnost výpovědi spoření.
Společnost se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického servisu. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.