Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dne 31.5.2018 jsme u společnosti na pobočce v HK zakoupili vůz Dacia Duster SPZ 6AR7359.Do dnešního dne nemáme doklady k autu.Několikrát jsem volala a pani mi vždy řekla,že to někomu předá a ten se mi hed ozve.Do dnešního dne nic.Takže se na auto budeme jen koukat.To nemluvím o povinnosti auto přihlásit,což není bez dokladů možné.S přáním hezkého dne Klimtová.
Dacia Duster SPZ 6AR7359
Neprodleně dodat doklady.
|
Tweet |
Jednou z povinností prodávajícího v rámci kupní smlouvy je dle § 2087 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, předání dokladů, které se k věci vztahují. Obzvláště pak doklady potřebné k převzetí a užívání věci, což jednoznačně platí právě pro doklady k automobilu. Ust. § 2094 odst. 1 dále stanoví že má-li k předání dojít při zaplacení kupní ceny, předá prodávající doklady v místě placení. Odst. 2 téhož paragrafu občanského zákoníku potom má dojít k předání dokladů při odevzdání věci.
Jestliže tak prodávající doklady nedodal, je na místě jej vyzvat, aby tak učinil. Prodávající zároveň odpovídá za případnou škodu, která by takovým jeho jednáním vznikla.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Klimtová,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Děkuji, že jste využila tohoto fóra k řešení své stížnosti a věřím, že záležitost byla uzavřena k oboustranné spokojenosti.
S pozdravem Jitka Míková, Mototechna
Hodnocení: