Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#24462Nepřevedení mobilního internetu z IČa do Magenta1

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2018, před 7 lety

Ing. Milan Pokorný

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 20.4.2018 jsem na pobočce Tmobile ve Znojmě vyřizoval přihlášení se do Magenta 1. Do té doby jsem u tmobile používal mobilní telefon a mobilní internet na IČO: 28304438.
Součástí mé žádosti bylo převedení mého mobilního čísla a mobilního internetu z IČa na moje r.č. a to do produktu Magenta 1, kde jsme se slečnou (jméno nevím) dohodli a spočítali službu Magenta 1 s 5-ti produkty. Šlo o 1x internet.TV, k tomu 2x pevný internet vzduchem a dvě mobilní telefonní čísla (paušál), tj. 5 produktů.
Při vyúčtování plateb za duben, květen a k 19.6. jsem zjistil, že kromě dohodnutých služeb je mi stále tmobile účtuje původní mobilní internet vedený na výše uvedené IČO. Mobilní telefon mi slečna převedla na r.č., ale mobilní internet zřejmě zapomněla a ponechala ho aktivní, i když jej už 3 měsíce nepoužívám.
Několikrát jsem tento stav reklamoval na vašem ZC, dnes jsem byl osobně na pobočce tmobile ve Znojmě, kde jsem to řešil, ale s jiným kolegou, než se slečnou zřizující mně Magentu1 (seděla vedle u stolku, slyšela co říkáme, ale nehlásila se k tomu, aby to dořešila).
Dozvěděl jsem se, že internet na IČO zrušit nejde (ale já jej chtěl jen produktově převést do Magenty1), a v případě jeho nynějšího zrušení bych musel doplatit 100% tarifů zbývajících a podvazujících cenu do května 2019 (cca 4,5 tis ?) !!
Ale v tom případě jsem si vůbec nemusel M1 zřizovat a to ani kvůli internetové televizi (mám UPC TV zaplacenou vždy na rok dopředu).
Tak nyní platím Tmobilu 2x telefonní paušál, 3x internet (včetně Int na ičo) a 1x internet TV. Dnes jsem na pobočce ve Znojmě ještě zaplatil celou částku zařízení 1x settoboxu Tv a 2x internetové antény. To proto, abych měl měsíční účtování M1 jasné, průhledné a už neměnné.
Přesto všechno mi dnes 25.6.2018 na pobočce ve Znojmě odmítli zrušit ičařský internet a převést jej na moje r.č. v rámci M1 (telefon mi přitom převedli hned 20.4.2018 bez problému) tak, jak bylo 20.4.2018 sjednáno. O dobropisování mnou zaplacených částek v dobré víře, že při dalším vyúčtování mi to bude kompenzováno, nepadla ze strany zaměstnanců pobočky tmobile Znojmo ani zmínka.
Myslím, že by to tak v rámci férových obchodních vztahů mělo být.
Proto prosím o kontrolu a prověření výše uvedeného stavu a jeho možného řešení.
Musel bych, v případě nenalezení vhodného řešení, odhlásit jeden internet v Magenta1.
Děkuji a odpověď.
Ing.Milan Pokorný, tel: 736488868, email: pokorny.milan@centrum.cz


Produkt

Magenta1


Požadované řešení

převést-zrušit ičařský mobilní internet, dobropisovat platby za tento internet od 20.4.2018


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2018 14:40, před 6 lety

Nesouhlasí-li účastník s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost účastníka může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se účastník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.