Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
necitlivost strojvedoucího vlaku z Čerčan do Ledečka, s eventuálním zastavením v Choceradech ve 14:18, nám dnes způsobilo nemalé potíže. Mé dceři dnes tento vlak v zastávce Chocerady nezastavil, ač viditelně stála na perónu a hodlala tímto vlakem cestovat. Přestupuje poté na autobus ve Stříbrné Skalici. Žádám Vás tímto o apel na strojvedoucí, aby se v těchto případech (když osoba stojí na perónu, tak asi touží cestovat) chovali obezřetněji. Jde o bezpečnost našich dětí při cestě ze školy.
S pozdravem
Jakub Hlavatý.
Os 9245
Domluva strojvedoucímu.
|
Tweet |
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
V tomto případě se nejedná o spotřebitelský právní spor s právním nárokem spotřebitele, který by mohl být řešen v rámci služby VašeStížnosti.cz. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.