Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24463Nezastavení vlaku v Choceradech

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2018, před 7 lety

Jakub Hlavatý

Znění stížnosti

Dobrý den,

necitlivost strojvedoucího vlaku z Čerčan do Ledečka, s eventuálním zastavením v Choceradech ve 14:18, nám dnes způsobilo nemalé potíže. Mé dceři dnes tento vlak v zastávce Chocerady nezastavil, ač viditelně stála na perónu a hodlala tímto vlakem cestovat. Přestupuje poté na autobus ve Stříbrné Skalici. Žádám Vás tímto o apel na strojvedoucí, aby se v těchto případech (když osoba stojí na perónu, tak asi touží cestovat) chovali obezřetněji. Jde o bezpečnost našich dětí při cestě ze školy.

S pozdravem
Jakub Hlavatý.


Produkt

Os 9245


Požadované řešení

Domluva strojvedoucímu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2018 14:45, před 6 lety

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

V tomto případě se nejedná o spotřebitelský právní spor s právním nárokem spotřebitele, který by mohl být řešen v rámci služby VašeStížnosti.cz. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.