Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#24466Nekale podepsaná smlouva a sprosté chování obchodníka t-mobile

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2018, před 6 lety

Aleš Kadlčík

Znění stížnosti

Jednoho dne jsem se rozhodla objednat nový telefon ke svému tarifu , mobil jsem vy vybrala se smlouvou na 2 roky a pojištěním , asi za rok se stalo to že mi telefon ukradli , tak jsem zašla na policii a sepsala jsem protokol , a pak jsem zašla k tmobile pro náhradní telefon , řekli mi at si vyberu telefon a at zaplatím 91kč a dají mi telefon ,jen měla jsem jen něco podepsat na elektronické podpisovačce , že údajně podepisuji jen že přebírám telefon , za 13 dní mi došlo od policie že mi telefon našli , a tak jsem šla vrátit vypůjčený telefon kde jsem zjistila že jsem si zřídila novou smlouvu na dva roky , nejvíce jsem byla zaražená že jsem nic do ruky nedostala a nebyla ani s tím s rozuměna , nakonec jsem vzala známého ajtáka do zlínské prodejny tmobile : načeš jsme zjistili po vášnivé rozmluvě s obchodníkem (Markem Petráš) který nám tento problém vytvořil , že máme smlouvu na 2 roky a že nejde zrušit (ani nám nedal smlouvu) , nakonec byl na nás arogantní a tykal a byl na nás sprostý a vyhrožoval že nás vyhodí nechápali jsme proč ? Jsme u tmobile již 10 let ale co zažívají dnes pro provize ti obchodníci na prodejně tak to nezná obdoby , vyřešit můj problém nešlo tak doplatím 2 roky a odcházím k někomu jinému , jsem zákaznice která těmto zlodějům platí 2800 kč měsíčně ....


Produkt

číslo smlouvy 54436704


Požadované řešení

Vypovědět , vrátit vše a urovnat to at jsem spokojený zákazník a nenabízet zákazníkovy něco a nedat mu ani papír co podepsal


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 23:33, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.