Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#24472Chybná cena - "byla způsobena chybou systému pro import dat"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2018, před 7 lety

Martin Mácha

Znění stížnosti

Stěžuji si na nekorektní obchodní jednání společnosti CZC.CZ. Tato společnost, která je dle mého názoru předním prodejcem IT technologií, má velmi časté problémy s importem dat ve svém eshopu. Zřejmě je v tak velké společnosti, která zaměstnává 200-249 lidí problém s technikou nebo lidmi, kteří ji obsluhují. Jak se říká, "problém bude spíš mezi židlí
a klávesnicí". Chápu,že chyba může nastat. Občas ji uděláme všichni. Já jsem ji udělal zřejmě tím, že jsem tam nakoupil. Hledal jsem mobilní telefon v cenové kategorii kolem 2000,-kč. A jelikož na eshopu CZC.CZ funguje velice dobrý vyhledávač, použil jsem právě ten a vybraný telefon zakoupil v domnění, že je to běžná prodejní cena. Avšak ouha. Po pár dnech od potvrzení objednávky dorazil email, že objednávka byla zrušena " zřejmé chyby" která byla způsobena chybou systému pro import dat. Avšak z množství internetových stížností na chybnou cenu společnosti CZC.CZ to vypadá, že se jedná spíše o nekalou reklamní praktiku, neboť své chyby nedokáží přiznat, poučit ze z nich a hlavně, předejít jim! Je to pochopitelné, společnost s obratem 2,4 miliardy si může dovolit zacházet se zákazníky jak uzná za vhodné.


Produkt

mobilní telefon


Požadované řešení

uznání kupní ceny a dodání zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 08:57, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 21:49, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.