Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#24473Výpověď prémiového členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2018, před 7 lety

Jana Čermáková

Znění stížnosti

Dobrý den,
poprosila bych Vás o pomoc při výpovědi prémiového členství uzavřeného dne 23.6.2018 na jeden měsíc, za 149 Kč na seznamce Academic Singles.

Protože jsem se po aktivaci dočetla, že mi bude automaticky obnoveno po 1 měsíci členství, což si nepřeji, chtěla jsem raději už dnes požádat o jeho zrušení. Žádost jsem se pokoušela poslat faxem, ale ten byl vypnutý. Další pokus jsem učinila emailem, ale na ten mi bylo odpovězeno, že touto formou to není možné. Zašlu tedy výpověď ještě písemně, do Lucemburska, raději doporučeně, ale bojím se, že se mi dopis vrátí a výpovědí lhůta bude zrušena.
Po přečtení mnoha recenzí se obávám, zda bude VIP členství zrušeno a zda mi k datu 23.7.2018 nebude stržena platba na následující měsíce.

Moc děkuji za pomoc
Jana Čermáková


Produkt

Prémiové členství (VIP) Academic Singles


Požadované řešení

Požaduji zrušení prémiového členství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 08:49, před 7 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.6.2018 12:43, před 7 lety

ID: 175286912


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 23/07/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.6.2018 22:37, před 7 lety


Jana Čermáková

Dobrý den, velice děkuji za pomoc, po 23.7.2018 ráda doplním zda nebyla vyžadována platba.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 09:53, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na žádost na spotřebitelku, aby mohla doplnit závěrečné vyjádření a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.7.2018 08:19, před 6 lety


Jana Čermáková

Hodnocení:

Komentář: Moc děkuji za pomoc, moje členství bylo úspěšně vypovězeno.