Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
poprosila bych Vás o pomoc při výpovědi prémiového členství uzavřeného dne 23.6.2018 na jeden měsíc, za 149 Kč na seznamce Academic Singles.
Protože jsem se po aktivaci dočetla, že mi bude automaticky obnoveno po 1 měsíci členství, což si nepřeji, chtěla jsem raději už dnes požádat o jeho zrušení. Žádost jsem se pokoušela poslat faxem, ale ten byl vypnutý. Další pokus jsem učinila emailem, ale na ten mi bylo odpovězeno, že touto formou to není možné. Zašlu tedy výpověď ještě písemně, do Lucemburska, raději doporučeně, ale bojím se, že se mi dopis vrátí a výpovědí lhůta bude zrušena.
Po přečtení mnoha recenzí se obávám, zda bude VIP členství zrušeno a zda mi k datu 23.7.2018 nebude stržena platba na následující měsíce.
Moc děkuji za pomoc
Jana Čermáková
Prémiové členství (VIP) Academic Singles
Požaduji zrušení prémiového členství
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 175286912
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 23/07/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Dobrý den, velice děkuji za pomoc, po 23.7.2018 ráda doplním zda nebyla vyžadována platba.
Stížnost přeřazujeme na žádost na spotřebitelku, aby mohla doplnit závěrečné vyjádření a stížnost uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Moc děkuji za pomoc, moje členství bylo úspěšně vypovězeno.