Společnost


ABAX SERVISNÍ CENTRUM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#24477Poškození notebooku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2018, před 7 lety

Jaroslav Pernikář

Znění stížnosti

Předem dohodnutou opravu notebooku, nebyli schopni realizovat. Notebook vrácen neopravený, navíc s rozbitým displejem.
Po odeslání zpět k opravě, firma nekomunikuje.


Produkt

ASUS Transformer Book T100T


Požadované řešení

oprava nebo výměna přístroje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 08:17, před 7 lety

Opravna, tj. poskytovatel služby, odpovídá za stav zboží, ve kterém jí je toto zboží předáno za účelem provedení závazku, tj. opravy. V takovém stavu, a s provedeným závazkem, je povinen následně zboží spotřebiteli vrátit, v souladu s § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pokud při provádění závazku došlo ke změně stavu věci, tj. způsobení škody, je spotřebiteli její poskytovatel tuto škodu povinen nahradit, a to buď uvedením do původního stavu nebo finanční kompenzací, v souladu s § 2951 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Spotřebitel by měl mít v přijímacím protokolu potvrzen stav, ve kterém bylo zboží od něho převzato. Pokud spotřebiteli došlo zboží v jiném stavu, má právo na náhradu škody, která byla na věci způsobena. Je potřebné, aby spotřebitel zjištěné poškození namítal, co nejdříve po převzetí věci od dopravce, neboť prohlídka věci má proběhnout podle možnosti co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci. Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí dle § 2944 občanského zákoníku její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak.

Škodu zhotovitel hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Pokud se nepodaří vyřešit spor vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 21:48, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.