Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem 2 balení po 4 kusech náhradních hlavic Gillette Fusion Power. Po otevření jedné krabičky a vyzkoušení jednoho
holítka jsem zjistil, že kvalitou neodpovídá této značce. Břit byl
tupý, škrábal; stejně tak tupé bylo i druhé holítko. Než abych se
podřezal nekvalitním výrobkem, zanechal jsem zkoušení a na internetu
si našel, že se s vysokou pravděpodobností jedná o padělek, neboť na břitu chybí výrobní číslo.
Viz http://www.ziletky.cz/pozor-na-padelky/
Jak z diskuze na vykupto vyplývá, nejsem sám.
Viz http://www.vykupto.cz/zbozi/26705-8-nahradnich-hlavic-gillette
Toto jsem reklamoval na portálu Vykupto, ale přišla mi odpověď, že se mám obrátit přímo na dodavatele (VALAGITA COMERCIO s.r.o., V Zátiší 810/1, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory . Ten mi zatím neodpověděl nic.
Náhradní holicí hlavice Gillette Fusion Power 8 ks
Žádám o zaslání originálních hlavic Gillette na prodejnu Vykupto
na Andělu v Praze, kde odevzdám původní(padělané) balení. Pokud toto nebude možné, žádám o vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že byla prodejcem společnost Vykupto.cz s.r.o. odpovídá za případné vady výrobku ona a potřebitel není povinný kontaktovat dodavatele.
Záleží kdy byl výrobek zakoupen. Pokud v roce 2013 - jednalo by se v případě padělku o rozpor skutečných a propagovaných vlastností dle § 616 občanského zákoníku. V případě, že k objednávce došlo v roce 2014, jedná se o neodpovídající jakost při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku.
Dobrý den pane Svobodo,
společnost Vykupto.cz je slevový portál a zprostředkovatel prodeje pro dodavatele slev. Řešení reklamací je tedy zcela v kompetenci dodavatele slevy VALAGITA COMERCIO s.r.o., na kterou jste byl správně odkázán. Je možné, že došlo k technickým potížím a Vaše reklamace nebyla vyřízena, za to se velice omlouváme. V rámci zákaznického servisu Vykupto.cz se staráme také o úspěšné dořešení reklamací. Pokud se Vám dodavatel neozval, doporučujeme kontaktovat nás zpět a my se s dodavatelem slevy spojíme a postaráme se o to, aby bylo vše v pořádku dořešeno. Prosím kontaktujte mě na e-mail zouharova@vykupto.cz uveďte číslo objednávky a případnou předchozí komunikaci. Dohledám si potřebné podklady a postarám se o řešení.
Vždy se na nás můžete obrátit na e-mailu podpora@vykupto.cz, kde Vám rádi pomůžeme. Stejně tak uvítáme hodnocení našich akcí a Vaše názory. Zpětné vazby od zákazníků si velice vážíme.
S pozdravem,
Žaneta Zouharová
Zákaznická podpora Vykupto.cz
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.