Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#24480Zamítnutná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2018, před 7 lety

Dana Šípková

Znění stížnosti

Dne 2.7.2017 jsem si zakoupila letní sandálky s páskem, které jsem nepravidelně nosila cca do konce srpna. V červnu 2018, dne 9.6.2018 jsem zjistila, že mám na pravé botě prasklou podrážku a na levé praskliny. Boty jsem ihned reklamovala. Na prodejně mi prodavačka sdělila, abych si vybrala nějaké jiné zboží. Bohužel jsem byla v časové tísni, stejný typ bot neměli, tak mi byl vystaven reklamační list.
Dne 25.6.2018 mi bylo předáno vyjádření - zamítnutí reklamace s tím, že obuv byla předána k reklamaci v takovém rozsahu, že ji již nejde opravit a zcela určitě nevzniklo během jednoho dne.

Skutečně jsem praskliny na botě zjistila až v době, tj. 9.6.2018, když jsem se vrátila z práce a bota se zlomila, naštěstí už doma a ne na cestě. Ihned jsem ji odnesla.

S tvrzením, že poškození se nachází na místech dobře viditelných, nemohu souhlasit, protože při chůzi mne nic nelimitovalo ani nic nenasvědčovalo tomu, že by s botou něco bylo, a na viditelné straně, tzn. z vrchu byly boty, resp. pásek v pořádku a je ze stavu boty seznatelné, že nedošlo k žádnému poškození, popř. odtržení od podrážky, která praskla. I dle stélky je zřejmé, že boty nebyly používány každý den.

Reklamaci jsem uplatnila bez zbytečného odkladu, a to ihned, ještě týž den, kdy jsem zjistila zlomení podrážky u pravé bota, jak výše popisuji.

Dne 25.6.2018 jsem byla přinucena prodavačkami, abych si boty převzala a informoval se na stránkách www.coi.cz. Chtěla jsem informaci o osobě, která reklamaci vyřizovala, pouze jsem potřebovala nějaké spojení, email, telefonní číslo, toto mi bylo odmítnuto a na otázku, kdo reklamaci posuzoval, mi nebyly schopny prodavačky odpovědět, pouze opakovaly, že se musí chránit osobní data. A ať se obrátím na soud a jinak se se mnou nechtěly bavit. Na otázku, proč mi nejdříve nabízely, abych si vybrala jiné zboží, nebyly také schopni odpovědět, pořád dokola opakovaly výše uvedené.


Produkt

reklamace R37086493042, paragon PAR/000131/1707/2035120/2017-07-02


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 07:50, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 22:23, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.