Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Bohužel i já jako ostatní, jsem přistoupil k zaplacení jednoměsiční zkušební lhůty. V dodatečných informacích si poté přečetl, že účet se po měsící sám aktivuje půlročním předplacením za necelou částku 2500.- K tomu samozřejmě nechci aby došlo a proto žádám touto cestou o zrušení účtu z jejich stránky a jakéhokoliv peněžního kontaktu s nimi. S částkou za měsíční zkoučkové období jsem se již rozloučil, ale nehodlám přijít o další peníze kvůli svoji vlastní hlouposti.
Předem upozorňuji, že účet, který jsem vytvořil a zaplatil neni starší ani jednoho dne, takže věřim, že to lze všechno ještě zachránit.
Ivo Florek
ID mého profilu: YSYMQG00
Ivo Florek
Seznamka
Zrušit členství, vymazat citlivá osobní data z jejich databáze a zrušit jakýkoliv finanční spoj s jejich stránkou.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 175309248
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového (hrazeného) členství bylo zrušené.
V souvislosti s vymazáním Vašeho profilu jste byl již z naší strany kontaktován,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.