Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dňa 15.6.2018 som vytvoril objednávku na internetovom obchode MALL. Sľubujú, že objednávka dorazí do 3-4 dní. Po 4 dňoch som volal na zákaznícku linku kde mi neboli schopný povedať kedy objednávka príde a že mám čakať. Už je tomu 10 dní a cez všetku urgenciu stav objednávky sa nezmenil.Posledné informácie mám, že si prepravca prevzal objednávku len datovo, čo znamená, že objednávka je niekde v skladoch Mall a tvrdia mi, že nevedia kde moja objednávka je. Týždeň kontaktujú svoje dopravné oddelenie no doteraz nedostali žiadnu odpoveď. Na maily neodpovedajú. Na žiadosť odstúpenia od zmluvy mi bolo povedané, že jedine tak, že si zásielku neprevezmem. Zásielka za 11000 je z môjho pohľadu stratená a nie sú schopný a ani ochotný mi podať informácie o jej stave.
Petzl Actik, Bosch IXO V, Philips 50PUS6162/12
Okamžité dodanie alebo vrátenie peňazí.
|
Tweet |
Smlouvu uzavřel spotřebitel s prodejcem zboží, nikoli s přepravní společností. Prodejce je za zboží odpovědný do doby, než zboží spotřebitel převezme. Pokud je prodejce v prodlení s doručením zboží, může spotřebitel dle § 1978 občanského zákoníku prodejce dodatečně vyzvat a stanovit mu náhradní dodací lhůtu. Tuto lhůtu může poskytnout i mlčky, jak uvádí zákon. Pokud prodejce lhůtu nesplní, má spotřebitel právo od smlouvy s prodejcem odstoupit.
Pokud by se prodávající zavázal, že zboží bude expresně doručeno v určitý den, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto službu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.