Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#24490Pojistná událost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2018, před 7 lety

Šárka Kramlová

Znění stížnosti

Dne 6.6.2018 jsem dodala všechny podklady k pojistné události.Bylo mi řečeno, že vše je v pořádku. 9.6 přišel email, že není vše v pořádku že chybí mnou dodat podklady od policie. Vše jsem ale dodala na alzu v Plzni.i přesto jsem vam poslala podklady opět znova. Přišel mi email od vás, že všechny podklady jsou v pořádku. Za dalších 10 dní email, že mi chybí podklady. A já jsem zjistila, že jste smichali 2 pojistné události do sebe. Z toho 1 je již vyřízená. Nevím kde vzali tyto podklady.. Když volám tak buď mi to nikdo nezvedne a nebo zvedne a nic neví. Mele mi nesmysly. Já jsem se snažila vysvětlit situaci, ale pan nic nepochopil. Slíbil odezvu a nic... Volala jsem i na linku kde se hlásí pojistná událost. Paní vše pochopila a že to posílá příslušnému oddělení. Žádná odpověď mi nepřišla. Posílám emaily a od vás žádná odpověď...Chtěla bych nějaké vyjádření od společnosti... A měli by jste si své zaměstnance proškolit. S pozdravem Šárka Kramlová, Plzeň


Produkt

Pojištění proti krádeži a rozbití.. Č. P. U. - APOJ18275733


Požadované řešení

Vyplacení škody..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2018 12:52, před 6 lety

Pokud spotřebitelka nesouhlasí se závěry šetření pojistné události (společnost postupovala při šetření pojistné události nesprávně), má právo požádat o zdůvodnění závěrů šetření pojistné události. Toto zdůvodnění musí být spotřebitelce poskytnuto v písemné formě. Zdůvodnění může následně spotřebitelka rozporovat.

Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 10:22, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.