Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý žádám o pomoc pri odstoupení od smlouvy a zrušení premiérového účtu, vcetne zruseni pohledavkove řízení se kterym mi daná spolecnost vyhrožuje a veškeré maily mi od nich chodi do spamu. Z meho bankovního účtu byla stržena platba bez mého vědomí danou společností. Následně jsem šla do banky, aby danou platbu reklamovali, což se i stalo. Dále jsem poslala výslovné písemné prohlášení o výpovědi premioveho účtu faxem. Psala jsem na zákaznicky servis, jenze tam mi nepomahaji se zrušením jen me urguji o platbu. Prosim Vás o vyjádření a pomoc, děkuju.
Premiérovy účet
Odstoupení od smlouvy, zrušení účtu a pohledávkove řízení
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitel vyzve, může spotřebitel žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 173898682
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles, a to včetně objasnění prodloužení Vašeho Prémiového členství a neoprávněného ''Chargeback'' (tj. stažení poplatku zpět na Váš účet).
Dobrý den nechci platit předplatné do září když jsem zrušila účet tento měsíc. Zaplatím poplatek za tento měsic nikoliv na další tři měsíce když jsem vypověděla smlouvu řádně podle pravidel. Děkuji
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: 173898682
Dobrý den.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě, tj. nejpozději k datu 12/06/2018, zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím na adresu: ''collections@be2.com'' svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobrý daný poplatek a dlužnou částku jsem Vam uhradila a potvrzeni o platbě zaslala na příslušný mail. Žádám po vás vyjádření, že je vše v pořádku a smluvní vztah je zrušen a premiérový účet také včetně mého profilu. To vše v písemné provedení zaslat na mail simca.fox@seznam.cz děkuji.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: 173898682
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.