Společnost


TRUE TRAC s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24494Neopravněná faktura

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2018, před 7 lety

Libor Vodička

Znění stížnosti

Dne 9.3.2018 byl poskytnut AAAtablet se SIM. na 3 měsíce zdrama, pokud se chce po této době služba ukončit, musí se písemně a to min. 1 měsíc dopředu, to učiněno dne 24.4.2018 žádost o ukončení k nejbližšímu možnému datu. Společnost nějak neinformovala o obdržení písemnosti a datum ukončení, tudíž se předpokládá že 3 měsíce jsou od 9.3.2018 do 9.6.2018. Již 1.6.2018 byla ale sim vypnuta a 6.6.2018 si společnost vystavila fakturu za deaktivaci sim. Ta jí měla být vrácena do 5pracovních dnů od ukončení smlouvy, pokud ne, mají právo na uhradu deaktivaci SIM.
Vzhledem k k tomu že firma mě neinformovala o jiném datumu ukončení smlouvy než je 9.6.2018 a tak jsem zaslal zpět SIM dne 12.6.2018 doručena 13.6.2018. Zasláno bylo i s průvodním dopisem ze vracím SIM a žádám o stornování faktury, kterou vystavili již 6.6.2018 tedy v době, kdy ještě měla být smlouva aktivní v rámci 3 měsíců. Firma do dnešního dne nezdělila své vyjádření a nekomunikuje, jako telefoní kontak má uvedenou pouze placenou telefoní linku.


Produkt

Kod prodeje licence QBYMCXSK7


Požadované řešení

Stornování faktury


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2018 13:21, před 6 lety

Podle informací uvedených na webových stránkách společnosti (https://www.true-trac.com/taaablet-ridice) má spotřebitel právo využívat SIM kartu 3 měsíce ode dne registrace zdarma, přičemž není stanoveno, jakým způsobem se uvedený časový úsek počítá. Pokud si smluvní strany neujednají zvláštní úpravu o počítání času, užijí se obecná ustanovení občanského zákoníku. Dle § 605 odst. 2 občanského zákoníku připadá konec lhůty určený podle měsíců na den, který se pojmenováním nebo číslem shoduje se dnem, na který připadá skutečnost, od níž se lhůta počítá. Pokud tedy spotřebitel aktivoval službu dne 9. 3. 2018, uplynuly 3 měsíce od tohoto data dne 9. 6. 2018.

Dle obchodních podmínek společnosti je spotřebitel povinen doručit společnosti SIM kartu do 5 kalendářních dnů od skončení platnosti smlouvy. Pokud tak neučiní je společnost oprávněna fakturovat spotřebitelovi deaktivační poplatek SIM karty podle ceníku společnosti. Z popisu stížnosti však vyplývá, že spotřebitel svou smluvní povinnost splnil. Společnost proto nebyla oprávněna účtovat spotřebitelovi poplatek.

Navíc ujednání o deaktivačním poplatku by mohlo být považováno jako za překvapivé, tedy takové, které spotřebitel nemohl v obchodních podmínkách rozumně očekávat. Pokud takové ujednání nepřijal spotřebitel výslovně, je toto ujednání vůči spotřebitelovi neúčinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 08:44, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.