Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 26.6.2018 jsem si na základě výzvy šel vyzvednout doporučenou zásilku. K mému velkému překvapení Česká pošta z pošty 335 01 svévolně přesměrovala zásilku na poštu 335 03. Když jsem zhruba 15 minut čekal, než úřednice vyřídí jednoho zákazníka s jednou zásilkou a nezapomene nabízet také stavební spoření, které nemá s činností pošty nic společného, vběhla tam v 14,32 jakási ženština, předběhla mě a když jsem jí sdělil, že také čekáme, odvětila, že je doručovatelka a že jí běží venku motor auta. Je to normální, zaměstnávat taková drzá individua?
1. Žádám, aby pošta doručovala zásilky tam, kam jsou adresátem určeny a ne na jinou poštu
2. Žádám, aby úřednice u okénka nezdržovaly ostatní zákazníky nesmyslnou nabídkou něčeho, co nikdo nepotřebuje.
3. Žádám, abyste poučily doručovatelky, že pokud půjdou na poštu, nenechají běžet motor auta a nebudou předbíhat zákazníky.
Žádám o písemné vyrozumění, jak celou věc řešíte.
Děkuji
Vladislav Kos
Srby 116
335 01 Nepomuk
Písemná odpověď
|
Tweet |
V tomto případě je podstatné, zda bylo mezi stranami sjednáno deklarované datum dodání a jeho místo. Bylo-li místo sjednáno, měla pošta plnit na sjednanou provozovnu. Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.