Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Dne 25. ledna jsem koupila zimní obuv zn. Rieker. Černé kožené kotníčkové boty, na vnitřní straně zip. Po dvou dnech nošení na levé botě vyjel jezdec a boty byly tedy nepoužitelné. Bohužel až tehdy jsem si všimla, že na zipech chybí „zakončení“, spíše to vypadalo jako ustřižený zip. Následující sobotu, 1. února, jsem nesla boty reklamovat. Pan prodejce se zdráhal, prý to není možné, určitě to není výrobní chyba, ale následek mého zacházení a že mi nikdo reklamaci neuzná. Nicméně boty nakonec přijal s tím, že je pošle do Rieker pro vyjádření a případnou opravu. Následující týden, 8.2. jsem si šla boty vyzvednout. „Oprava“ spočívala v tom, že byl zip na horním konci zašitý do boku „dovnitř“ boty. Při otázce, zda se teď pro změnu nebude zip rozjíždět, jsem byla ubezpečena, že nikoliv. Prodavačky přede mnou zip několikrát zkusily, zdál se být v pořádku. Odnesla jsem si tedy boty domů a v úterý mi zůstal jezdec opět v ruce.
V sobotu 15. února jsem tedy boty nesla znovu reklamovat. Prodejce nechtěl moji stížnost přijmout se slovy, že boty jsou kožené a kůži ani podrážce nic není. Požádala sem o nový pár bot či vrácení peněz, to okamžitě zamítl s tím, že ani odborník v Rieker by mi reklamaci neuznal. Prodejce ještě demonstroval, že chyba je na mé straně lomcováním zipu u druhé boty, a zřejmě mě chtěl přesvědčit, že mám větší sílu, než on. Nicméně boty nakonec opět převzal k reklamaci. Po téměř 14 dnech, 27. února, jsem si pro boty mohla přijít. Zip byl přešitý na třikrát, navíc se začal párat horní lem boty. Boty jsem tedy nepřevzala a opět jsem požadovala nový pár nebo vrácení peněz. K podobné dohodě však prodejce nebyl ochoten přistoupit s tím, že boty opět nechá opravit.
Nicméně jsem ani jednou nedostala oficiální vyjádření odborníka z Rieker, který údajně mé boty opravoval. Nyní již opravdu o boty nemám zájem, 3x přešívaný a stejně špatně zašitý zip, tak si boty za 1700,- Kč nepředstavuji.
Mohla bych tedy požádat o pomoc, jak nyní postupovat? Děkuji, Gregušová
Nyní již požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že dojde k reklamaci je povinností prodejce vystavit reklamační protokol. Zároveň, pokud dojde k opravě do takového protokolu zapsat v čem reklamace spočívala a jak dlouho trvalo její vyřízení. Pokud nebyl vystaven řádně reklamační protokol, lze podat České obchodní inspekci podnět.
Odstoupit od kupní smlouvy je možné v případě, že se opakuje stejná vada již po 3 nebo různá vada po 4. Zároveň lze od smlouvy odstoupit v případě, že by reklamovaná vada nešla odstranit.