Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#24500Neuznaná vyměna bot, protivná prodavačka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2018, před 7 lety

Klára Bardová

Znění stížnosti

Včera 25.6.2018 jsem byla na prodejně Deichmann v Palladiu kupovat botky. Po vyzkoušení jsem si vzala vel.38 a nedošlo mi, že jsem v tu chvíli neměla ponožky, druhý den na to jsem si botky vzala, ale už s ponožkami a zjistila, že mě tlačí a nedá se v nich pořádně chodit, tak jsem je vzala sebou s orig. krabičkou do práce, že je o pauze na oběd zajdu vyměnit jelikož mám Palladium kousek. Po příchodu do prodejny jsem si stoupla hned k pokladně a čekala. Když přišla paní prodavačka Petra Gerbelová poprosila jsem jí o výměnu bot za vel.39. Paní prodavačka už od pohledu byla otrávená, že co to po ní vůbec chci a rozhodně nebyla ochotná, tak jak by měla prodavačka k zákazníkovi být. Vzala jednu botu z krabice a začala jí prozkoumávat. Mezi tím jsem jí vysvětlovala co se mi stalo za problém a jak bych si ho přála vyřešit. Podotknu, že boty jsem nikde nenosila pouze jsem je obouvala v prodejně a pak doma. Prodavačka najednou beze slova odešla i s mojí botou a vrátila se stejnou z jejich prodejny a začala mi velice nepříjemně předhazovat, že boty jsou ochozené, že jsem v nich chodila a jsou nošené. Na to jsem jí odvětila, že boty nemohou být nošené, když jsem si je včera odpoledne koupila a dnes tu jsem s nimi na výměnu, že jsem přeci nepřišla bosa a neodešla v nich, ale nějaké boty jsem na sobě měla a dnes mám také. Na to mi prodavačka řekla, že jí to nezajímá, že jsem se mohla včera přezout a chodit v nich celé odpoledne a že boty mi nevymění. Po tom jsem jí tedy řekla, aby mi ukázala co je na nich jiné než na těch z prodejny. Paní prodavačka začala botu znovu zkoumat a našla na podrážce malou šmouhu podle, které usoudila a řekla, že boty se už nedají prodat. Jelikož se mě chtěla už asi zbavit vzala mi z ruky můj doklad o zaplacení který jsem jí ukazovala, když jsem chtěla dosvědčit, že jsem si boty opravdu kupovala včera a začla do něj něco čmárat bez jakéhokoliv vysvětlení. To mě naštvalo a chtěla jsem si vzít papír zpátky a ona mi ho vytrhla z ruky a řekla mi ať se uklidním a začala znovu něco psát, pak vytáhla další papír (Reklamační protokol) a začala ho vyplnovat poté mi ho předhodila at tam napíšu adresu a podepíšu se. Samozřejmě jsem podepsat odmítla a když jsem pročítala papír všimla jsem si, že tam napsala, že žádám o vrácení peněz, což nebyla pravda a řekla jsem jí, že nic takového jsem nepožadovala, že chci pouze výměnu a nic podepisovat nebudu, na to si zavolala svojí kolegyni ať ji to podepíše ona, že ja to prý podepsat nechci a řekla, že mou výměnu neuzná a že jí to už nezajíma a bez pozdravu vzala další zákaznici. Po této zkušenosti si příště rozmyslím, zda jít nakupovat do této prodejny. Věřím, že paní Petra Gerbelová zrovna neměla svůj den, ale takovýto přístup prodejců k zákazníkům vrhá špatné světlo na celou prodejnu a vlastně i firmu. Prodejnu Deichmann jsem měla za seriozní a většina prodavaček zde byla ochotná. (Ale vždy pouze při snaze prodat) :-)


Produkt

boty Graceland, vel.38, cena 499 Kč, (lesklé espadrilky s kamínky)


Požadované řešení

Požadovala jsem pouze výměnu bot za jinou velikost. Boty nejsou nijak zničené ani obnošené jak řekla paní prodavačka a vracela jsem je i zabalené v orig. krabičce s podepsaným dokladem a s úsměvem na tváři. Toto bych čekala i od prodavačky kord v obuvnictví, kam my ženy chodíme velice rády. Ochotný a milý přístup k zákazníkovi by měl v dnešní době být standardem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 10:58, před 7 lety

Při vrácení zboží, které bylo zakoupené v běžném kamenném obchodě, neexistuje zákonné právo cokoliv vrátit zpět bez udání důvodu. Možnost vrátit či vyměnit zboží je ve velkých obchodech sice obvyklá, není to však povinností podnikatele. Na výměnu či vrácení zboží spotřebitelce tedy ze zákona neplyne právní nárok, jedině kdyby to prodejce garantoval nad rámec zákona ve svých obchodních podmínkách. Pokud se prodejce zavázal při uzavírání kupní smlouvy v prodejním či reklamačním řádu či na účtence, že lze zakoupené zboží vyměnit či vrátit v určité lhůtě ode dne zakoupení, pak je povinen svůj závazek splnit.

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.