Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 26.06.2018 jsem podala Oznámení o odstoupení od smlouvy na email společnosti zakaznickyservis@be2.cz.
Dobrý den,
dnes tj. 26.06.2018 jsem podala Oznámení o odstoupení od smlouvy, tento odeslaný email jeho doručením, považujte za Odstoupení od smlouvy podle Všeobecných obchodních podmínek.
Věc: Odstoupení od smlouvy
Adresa poskytovatele služby:
be2 S.à.r.l.
zákaznický servis/odstoupení od smlouvy
13 rue du Commerce
L-1351 Luxemburg
Luxemburg
fax: +420 227203713
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
Tímto s okamžitou platností, tj. dne 26.06.2018, požaduji okamžité odstoupení od uzavřené smlouvy a zrušení celého mého profilu Jana. V případě naúčtování jakýchkoliv dalších poplatků žádám o jejich okamžité vrácení. Dále žádám o zaplacení naúčtovaného několikanásobného poplatku a to ve výši 4494 kč.
Odůvodnění: Byla jsem uvedena v omyl a z účtu mi byla strhnuta několikanásobná částka, ačkoliv jsem byla u společnosti pouze zaregistrována a tím vznikl pouze bezplatný smluvní vztah, tak jak je uvedeno ve Všeobecných obchodních podmínkách.
Profil: Jana
Datum uzavření (registrace): 20.02.2018
Email: jana.stillerova@seznam.cz
Země: Česká Republika
Dále žádám o vymazání všech mých osobních údajů a zrušení celého mého profilu Jana. Zároveň vás žádám o písemné vyjádření o ukončení smluvního vztahu mezi mnou a společností be2 S.à.r.l. emailem, že dané odstoupení a zrušení proběhlo v pořádku a že se na dále nebudou strhávat žádné finance z mého účtu a nebude probíhat žádné vymáhání dluhů, které by v budoucnosti vznikly. Toto odstoupení se považuje za absolutní zrušení smluvního vztahu a moje osoba nebude se společností be2 S.à.r.l. vázána v žádném směru a nevzniknou mi vůči společnosti žádné další náklady.
Děkuji za okamžité vyřízení odstoupení od smlouvy.
Jana
Požaduji okamžité odstoupení od uzavřené smlouvy a následné uhrazení neoprávněného naúčtovaného poplatku ve výši 4494 kč.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 170787182
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil/-a s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 20/02/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
........................
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 20/09/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
V zájmu vymázání údajú z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@be2.cz,
děkujeme Vám.
Dobrý den, prosím tedy o vysvětlení strhnuté částky 2247,-(2x) pokud uvádíte, že měsíční členství stojí 159,-. Dále se ptám jak jste mi oznámili výši uvedne strhnute částky.
ID: 170787182
Dobrý den.
V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byla informována prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a/ anebo Všeobecných obchodních podmínek be2, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.be2.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu,
děkujeme Vám.
A co to pro mě nadále znamená, vypověděla jsem smlouvu takže už se mi nic strhávat nebude a tím to končí? Abych se za tři měsíce zase nepodivala že mi chybí přes 2000,-
ID: 170787182
Dobrý den.
viz prosím komentář z 02.07.2018:
''Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 20/09/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.'',
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.