Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#24505Nedodaný telefon, nevrácené peníze...jen samé lži

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2018, před 7 lety

Pavla Kvítková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 2.5.2018 jsem si objednala telefon. Peníze byly odeslány a přišlo mi potvrzení objednávky. Telefon nikde. Dne 1.6.2018 jsem objednávku stornovala. Pak se spustila lavina lží...lež, lež a lež. Nejdřív mi pán napsal, že mi vrátí peníze na účet a že to ohlídá, aby mi peníze přišly do 3 dnů. Když peníze nepřišly ani do 14-ti dnů, tak jsem tam psala, že i kdyby měli banku na druhém konci světa, tak peníze nejsou takovou dobu. Poté mi napsal úplně někdo asi jiný bez podpisu z jiného emailu, že se omlouvá, že zapomněli platbu poslat bo co. Překvapivě další nechutná lež. Čekala jsem opět další týden. Pak mi napsali sami, jestli mi peníze došly a přitom věděli, že žádné neposlali, protože opět žádné peníze na účtě nemám. Psala jsem tam, ale odpověď již žádná. Nechápu, jak vůbec někdo takový může existovat a fungovat. Pokusím se udělat vše proto, abych co nejvíce rozšířila, jaký to jsou podvodníci a aby se nenapálilo více lidí. Zároveň zvažuji podání trestního oznámení....


Produkt

telefon Samsung Galaxy S6 Edge


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 12:45, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.6.2018 11:43, před 7 lety

Zákaznici byla na její žádost vrácena platba. Prosíme o uzavření stížnosti

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 13:07, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohl informaci potvrdit a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.6.2018 13:12, před 7 lety


Pavla Kvítková

Hodnocení:

Komentář: Po mnoha emailech a dlouhé době čekání mi nakonec peníze dorazili na účet - naštěstí...