Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Přenášel jsem telefonní číslo od Vodafone k Tmobile, kde budu přecházet pod firemní síť. Potřeboval jsem přejít na předplacenou kartu, abych v přechodném platil co nejméně.
Volal jsem na zákaznickou linku, tam tento převod nebyl možný.
12.6. jsem se stavil na pobočku a tam to údajně také nebylo možné. Pán mi na přechodné období nabídl za 700 Kč s tím, že za první 3 měsíce zaplatím polovinu. Souhlasil jsem a podepsal. Od 19.6. mám převedené číslo.
Teď jsem chtěl ještě ověřit, zda to přeci jen není možné a zjistil jsem, že žádnou 50% slevu nemám, že přejít na kredit by znamenalo odstoupení od smlouvy a pokutu cca 3500 Kč.
Zatím jsem se vše snažil řešit přes zákaznickou linku. Jméno osoby, se kterou jsem sepisoval smlouvu jsem se nedozvěděl. Kontakt na manažera prodejny jsem nezískal.Bývá tam prý dopoledne.
Odstoupení od smlouvy bez pokuty.
Úhradu aktuální částky.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.