Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 11.7.17 byly zakoupena vycházková obuv polobotky Lasocki,
reklamace dne 3.5.18 tedy 9,5měsíce a po odečtení zimních měsíců jde o cca 5měsíců možného nošení, se boty na boku roztrhly a podráška na botách ve stejném místě praskla.Odpovězeno mi bylo, je mi prý obuv malá a je opotřebená mechanicky.
Vzhledem k tomu, že toto nejsou první boty této značky, které vlastním a se všemi mám skvělou zkušenost pochybuji, že jediný pár bych si záměrně vybrala malý. Zvláštností je, že u obou bot došlo naprosto ke stejné prasklině na podrážce a přibližně ke schodnému odtržení svrchní části boty po straně. Lasocki si kupuji již několik let vždy prokázaly odolnost pohodlnost při totálním nasazení proto mě zaráží krátkodobost použití tohoto páru.Dále bych poukázala na zeslabení vnitřní stélky v nejvíce namahných ohybech. Prosím o sjednání možného posouzení zda v obchodě proběhla reklamace tak jak měla.
kod:2220461870242/Lasocki D561
výměna za nové nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.