Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#24512Chytře hodinky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2018, před 7 lety

Iryna Dmytrenko

Znění stížnosti

Dobrý den.Jsem Iryna Dmytrenko.Koupila jsem v lidlu chytré hodinky,A po 3 dnech jsem to vrátila.Pani asistentka se mně zeptala proč to vracím,tak jsem řekla že můžu to vrátit ber důvodu během 14 dnů,ale paní mně pořád ptala proč to vracím, tak jsem řekla že mně to nesedí z telefonem.Pani začala řešit reklamace a jsem řekla že já chci peníze hned na co mně paní odpověděla že musím čekat až 30 dnů.Čekala jsem na to 29 dnů.Nakonec mně se ozvali sms že můžu se stavit na prodejnu pro zboží.Hned po práci šla pro zboží ale v lidlu mně řekli že žádné zboží nedošlo,že mám přijít druhý den.Druhy den jsem tam prošla znovu,na co ž mně řekli že pořád zboží tady není.Tak jsem řekla že dnes už je 30 dnů,a mám nárok konečně vzít peníze.Pani řekla že peníze mně dát nemůže protože jenom ve 12 noci bude rovnou 30 dnů od začátku reklamací jsem ji řekla že já už zbytečně chodím 2 dní po obdržení sms,ale paní řekla že za to nemůže.Tak jsem odešla znovu bez ničeho.Až po třetí jsem dostala peníze protože zboží nedošlo.A někdo mně nic nevysvětlil.Mnela jsem špatně zkušenosti s jídlem a chci požádat o kompenzace že jsem mohla dostat peníze hned když zboží vracela a ještě za to že mně posílali 2 krát domů bez ničeho.Prosim o vyřešení.Dekuji


Požadované řešení

Chci dostat kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 06:10, před 7 lety

Při vrácení zboží, které bylo zakoupené v běžném kamenném obchodě, neexistuje zákonné právo cokoliv vrátit zpět bez udání důvodu. Možnost vrátit či vyměnit zboží je ve velkých obchodech sice obvyklá, není to však povinností podnikatele. Na výměnu či vrácení zboží spotřebitelce tedy ze zákona neplyne právní nárok, jedině kdyby to prodejce garantoval nad rámec zákona ve svých obchodních podmínkách. Pokud se prodejce zavázal při uzavírání kupní smlouvy v prodejním či reklamačním řádu či na účtence, že lze zakoupené zboží vyměnit či vrátit ve určité lhůtě ode dne zakoupení, pak je však povinen svůj závazek splnit.

Má-li věc vady, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat odstranění vady opravou věci nebo dodáním nové věci stejného druhu. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo pouze na bezplatné odstranění vady. Není-li možné vadu odstranit ani jedním z výše uvedených způsobů, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2018 15:10, před 7 lety

Dobrý den, paní Dmytrenko,

po obdržení sms je standardně zboží připraveno k vyzvednutí v prodejně, proto se omlouváme, jestliže tomu tak nebylo ve Vašem případě. Kompenzace v tomto případě však není možná, nicméně prověříme možné příčiny, které mohly vést k této chybě.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2018 14:31, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.8.2018 15:06, před 6 lety


Iryna Dmytrenko

Po obdržení sms ani podruhé zboží nebylo připraveno k vyzvednutí.Až potřetí mně vrátili peníze,v tomto případě žádám o kompenzace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2018 11:14, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2018 13:50, před 6 lety

Dobrý den, paní Dmytrenko,

doporučujeme se obrátit na naši zákaznickou linku na čísle 800 115 435.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 09:48, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2018 16:25, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.