Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jaktože mám za měsíc červen zaučťované 4 poplatky za výběr ? Co já vím, tak pokud člověk v tom měsíci zaplatí kartou aspoň 500 Kč, výběry by měli být zdarma.
POPLATEK ZA VÝBĚR Z BANKOMATU V ČR
Navrácení poplatku
|
Tweet |
Klient může podat reklamaci, pokud se domnívá, že banka nedodržela podmínky smlouvy. Klient je oprávněný reklamaci podat jedním z následujících způsobů:
a) telefonicky prostřednictvím mLinky (222 111 999), která je dostupná v čase zveřejněném na internetových
stránkách mBank;
b) písemně – poštou na adresu sídla banky zveřejněném na internetových stránkách mBank;
c) osobně – na prodejním místě mBank (mKiosk, Finanční centrum);
d) elektronickou poštou na adrese: kontakt@mBank.cz.
Doba na vyřízení reklamace ve vztahu ke spotřebiteli se dovozuje ze zákona o ochraně spotřebitele - 30 kalendářních dnů. Tato lhůta se obvykle shoduje i s lhůtou ve všeobecných obchodních podmínkách většiny tuzemských bank. Je důležité si však ověřit, zda-li spotřebitel např. při uzavírání smlouvy nepodepsal souhlas s případným prodloužením reklamace.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.