Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24515POPLATEK ZA VÝBĚR Z BANKOMATU V ČR

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2018, před 7 lety

Jindrich Paukert

Znění stížnosti

Jaktože mám za měsíc červen zaučťované 4 poplatky za výběr ? Co já vím, tak pokud člověk v tom měsíci zaplatí kartou aspoň 500 Kč, výběry by měli být zdarma.


Produkt

POPLATEK ZA VÝBĚR Z BANKOMATU V ČR


Požadované řešení

Navrácení poplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 13:11, před 7 lety

Klient může podat reklamaci, pokud se domnívá, že banka nedodržela podmínky smlouvy. Klient je oprávněný reklamaci podat jedním z následujících způsobů:
a) telefonicky prostřednictvím mLinky (222 111 999), která je dostupná v čase zveřejněném na internetových
stránkách mBank;
b) písemně – poštou na adresu sídla banky zveřejněném na internetových stránkách mBank;
c) osobně – na prodejním místě mBank (mKiosk, Finanční centrum);
d) elektronickou poštou na adrese: kontakt@mBank.cz.

Doba na vyřízení reklamace ve vztahu ke spotřebiteli se dovozuje ze zákona o ochraně spotřebitele - 30 kalendářních dnů. Tato lhůta se obvykle shoduje i s lhůtou ve všeobecných obchodních podmínkách většiny tuzemských bank. Je důležité si však ověřit, zda-li spotřebitel např. při uzavírání smlouvy nepodepsal souhlas s případným prodloužením reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2018 17:31, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.