Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.6. byla z Německa odeslaná zásilka RA435544732DE v hodnotě 16€ + doprava 7€(sběratelský předmět). 21.6. překročila hranice do ČR a bylo jí přiděleno č. BA967728489VV.
22.6. převzetí zásilky Vyměňovací poštou Praha 120 a obratem Výstup z vyměňovací pošty Praha 120.
Od té doby bez pohybu.
Nějak nechápu, proč zásilka nepatrné hodnoty ze země EU jde vůbec na poštu Praha 120 (pro země mimo EU).
Zásilka BA967728489VV
Doručení zásilky nebo proplacení v plné výši
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman