Společnost


Quyet Tien Vu

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2452Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2014, před 11 lety

Monika Rzymanová

Znění stížnosti

Dne 21.11.2013 jsem v prodejně zakoupila koženkovou bundu za 1.195,- Kč. 23.01.2014 jsem bundu reklamovala, na pravém rameni se roztrhla - praskla na dvou místech a je zřetelné, že půjde o vadu materiálu. V celé části pravého ramene je při napnutí koženka popraskaná, trhala by se dál. Byl sepsán reklamační protokol, reklamace měla být vyřízena do 21.02.2014. Dne 26.02.2014 jsem byla sms informována o vyřízení reklamace - zamítnuta z důvodu, že došlo ke střetu výrobku s ostrým předmětem. Bundu jsem převzala a do protokolu bylo zapsáno, že s vyřízením nesouhlasím. Po týdnu jsem se na prodejnu znovu vydala se snahou s majitelkou dohodnout, po telefonu mi vzkázala, ať pošlu ČOI. Majitelka nemá zájem řešit se mnou reklamaci osobně, na prodejně jsou pouze zaměstnankyně, které nerozhodnou. Mám pouze kontakt na prodejnu 724 682 899.


Produkt

červená koženková bunda do pasu s podšívkou a kapucou, vel. L, značka Bangjuji Collection


Požadované řešení

Původně jsem chtěla zboží vyměnit, bunda je moc hezká, ale vzhledem k nastalé situaci požaduji vrácení peněz. Nechci riskovat další reklamaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2014 09:54, před 11 lety

Pokud dojde k zamítnutí reklamace, která je odůvodněna dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele a kupující s tímto odůvodněním nesouhlasí, je řešením kontaktování nezávislého odborníka - soudního znalce, který by výrobek posoudil a zpracoval k němu i znalecký posudek. V případě, že bude znalecký posudek ve prospěch kupujícího, může po prodejci žádat nejen řádné vyřízení reklamace, ale i náklady na pořízení znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 15:20, před 10 lety

Subjekt Quyet Tien Vu se nerozhodl využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.