Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.11.2013 jsem v prodejně zakoupila koženkovou bundu za 1.195,- Kč. 23.01.2014 jsem bundu reklamovala, na pravém rameni se roztrhla - praskla na dvou místech a je zřetelné, že půjde o vadu materiálu. V celé části pravého ramene je při napnutí koženka popraskaná, trhala by se dál. Byl sepsán reklamační protokol, reklamace měla být vyřízena do 21.02.2014. Dne 26.02.2014 jsem byla sms informována o vyřízení reklamace - zamítnuta z důvodu, že došlo ke střetu výrobku s ostrým předmětem. Bundu jsem převzala a do protokolu bylo zapsáno, že s vyřízením nesouhlasím. Po týdnu jsem se na prodejnu znovu vydala se snahou s majitelkou dohodnout, po telefonu mi vzkázala, ať pošlu ČOI. Majitelka nemá zájem řešit se mnou reklamaci osobně, na prodejně jsou pouze zaměstnankyně, které nerozhodnou. Mám pouze kontakt na prodejnu 724 682 899.
červená koženková bunda do pasu s podšívkou a kapucou, vel. L, značka Bangjuji Collection
Původně jsem chtěla zboží vyměnit, bunda je moc hezká, ale vzhledem k nastalé situaci požaduji vrácení peněz. Nechci riskovat další reklamaci.
|
Tweet |
Pokud dojde k zamítnutí reklamace, která je odůvodněna dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele a kupující s tímto odůvodněním nesouhlasí, je řešením kontaktování nezávislého odborníka - soudního znalce, který by výrobek posoudil a zpracoval k němu i znalecký posudek. V případě, že bude znalecký posudek ve prospěch kupujícího, může po prodejci žádat nejen řádné vyřízení reklamace, ale i náklady na pořízení znaleckého posudku.
Subjekt Quyet Tien Vu se nerozhodl využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.