Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.6.2018 jsem zadala na internetových stránkách All4Fit.cz, které patří Sport Mall.cz, objednávku za 1036 kč. Přišel mi potvrzovací email o přijetí objednávky a podklady k platbě. Hned druhý den jsem platbu zadala a byla uskutečněna,ale zaplacené zboží dosud nepřišlo. Psala jsem email s dotazem na zaplacené zboží, bez odpovědi. Volala jsem na uvedené číslo v potvrzení objednávky, bohužel jen záznamník, na něm jsem nechala dotaz na mé placené zboží. druhy den už záznamník hlásil přeplněnou schránku. Dnes jsem na Facebooku našla už z prosince varování na All4Fit, že je to podvodný obchod, přijímá objednávky, nechá si zboží zaplatit a neodesílá. Prosím o řešení. Stránky na internetu ALL4Fit běží dál, takže podvedených může jen přibývat Děkuji Ďuračiová Alena
VRÁCENÍ MNOU ZAPLACENÉ ČÁSTKY 1036 KČ NA MŮJ ÚČET
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.