Společnost


cheep flight logistics s.r.o.

Počet nahlášených stížností:186
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24530Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2018, před 7 lety

Daniela Koutná

Znění stížnosti

Dobrý den , dne 11.5.2018 jsem přes internetové stránky topslev.cz objednala položku u nabídky "Lego postavy dinosaurů z Jurského parku 8k". Ještě ten den jsem i uhradila na uvedený bank.účet, následně bylo potvrzeno, že zboží je objednáno. Dne 31.5. jsem poprvé urgovala, že nebylo dodáno-obratem odpověď, že dodání je až 45dnů, že je zboží na celnici a mám vydržet. 15.6.jsem znovu urgovala, 18.6. mi bylo odpovězeno, že zboží vůbec nebylo odesláno a zda požaduji znovu objednat nebo vrátit úhradu. Samozřejmě jsem žádala vrácení zaplacené částky 378Kč. Odpověď, že mě bude do 36hodin kontakt účetní oddělení. Nikdo se neozval. 23.6. jsem urgovala znovu, nikdo se neozval. 27.6.jsem urgovala znovu s tím, že se jedná z jejich strany o bezdůvodné obohacení, že odstupuji od kupní smlouvy a žádám vrácení uhrazené částky. Odpověď obratem, úplně stejná jako 18.6. včetně uvozovek. Email vždy podepsaný jako Podpora zákazníkům, na telefon uvedený v emailu se nelze dovolat, hlásí plnou schránku. Tímto bych Vás chtěla požádat o pomoc, děkuji.


Produkt

Lego postavy dinosaurů z Jurského parku 8ks + POŠTOVNÉ ZDARMA, 27% sleva


Požadované řešení

Požaduji vrácení uhrazené částky 378Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 07:58, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2018 17:42, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.