Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Již skoro měsíc řidič autobusu každý den jede o několik minut dříve a nebo nezastaví na zastávce vůbec. Jedná se o řidiče autobusu v Ústí nad Labem, zastávka v Trmicích - Stará škola, kdy má přijíždět v 18:57 hodin. Dnes dne 27.06.2018 řidič autobusu nakonec po mém mávnutí rukou, aby zastavil, nakonec opravdu zastavil, ačkoli se jedná o zastávku, která není na znamení ! Po zastavení byl řidič autobusu vulgární a měl i rasistické poznámky, že musí zastavovat v "Chánově" a další nezdvořilé poznámky, žádala jsem o lístek za 21 Kč a řidič mi odmítl lístek prodat, že již zadal do terminálu lístek za 18 Kč, sdělila jsem mu, že naléhám na tom, aby mi prodal lístek za 21 Kč, protože mám dále navazující spojení, řidič chtěl zavolat i městskou policii, protože jsem odmítla přijmout lístek za 18 Kč, nakonec po nějaké době mi tedy lístek prodal, ale s nevhodnými poznámky, které mi byly nepříjemné. Na základě výše uvedeného žádám o vyřízení mé stížnosti a hlavně řešení situace s řidičem, pokud je pro něj obtížné, aby jezdil tuto trasu na které je povinen zastavit, neměl by tuto funkci nadále vykonávat. Nejedná se o tuto situaci, která by nastala 1x nebo 2x, ale tato situace je každodenní. Prosím o okamžité napravení dopravní situace. Pro bližší informace, mám i jméno řidiče, neboť je uvedeno na jízdence.
stížnost na řidiče v Ústí nad Labem - Trmice
Okamžité vyřízené dopravní situace, kdy řidič odmítá zastavit na zastávce v Ústí nad Labem v Trmicích - Stará škola v 18:57 hod., má vulgární a rasistické poznámky k cestujícím.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník však jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.