Společnost


Tomancová Iva

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2454Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2014, před 11 lety

Kamila Lebánková

Znění stížnosti

17.12.2013 jsem objednala přes slevový portál Seznam.Tip poukázku na 1 ks samolepky na zeď v hodnotě 299,- Kč.
Samolepka přišla na konci ledna, bohužel jiný motiv, než jsem objednala.
Firmě jsem napsala několim e-mailů, pokoušela jsem se je denodenně kontaktovat telefonicky,číslo je stále nedostupné .
Zboží jsem neposlala zpět, protože pokud firma absolutně nekomunikuje, nepředpokládám, že by zboží převzala, akorát by mě to stálo poštovné, což dokazují další stížnosti.


Produkt

objednávka 14671


Požadované řešení

Ráda bych zboží vrátila zpět a dostala zpět své peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2014 09:23, před 11 lety

V případě, že nebyla reklamace vyřízena ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení všech uhrazených finančních částek. Zároveň je kupující oprávněný podat podnět České obchodní inspekci, protože dle nám dostupných informací došlo k porušení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 09:49, před 11 lety

Portál www.hport.cz na informaci týkající se podaných stížností reagoval. Své stanovisko připojil pouze k několika stížnostem a k dalším již patrně nemá zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné stížnost uzavřít pro nereakci subjektu. V případě, že by měl spotřebitel zájem v řešení sporu pokračovat, bude již třeba domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme živnostníkovi zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, aby měl spotřebitel nárok i na proplacení nákladů spojených se soudním řízením.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.