Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
17.12.2013 jsem objednala přes slevový portál Seznam.Tip poukázku na 1 ks samolepky na zeď v hodnotě 299,- Kč.
Samolepka přišla na konci ledna, bohužel jiný motiv, než jsem objednala.
Firmě jsem napsala několim e-mailů, pokoušela jsem se je denodenně kontaktovat telefonicky,číslo je stále nedostupné .
Zboží jsem neposlala zpět, protože pokud firma absolutně nekomunikuje, nepředpokládám, že by zboží převzala, akorát by mě to stálo poštovné, což dokazují další stížnosti.
objednávka 14671
Ráda bych zboží vrátila zpět a dostala zpět své peníze.
|
Tweet |
V případě, že nebyla reklamace vyřízena ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení všech uhrazených finančních částek. Zároveň je kupující oprávněný podat podnět České obchodní inspekci, protože dle nám dostupných informací došlo k porušení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.
Portál www.hport.cz na informaci týkající se podaných stížností reagoval. Své stanovisko připojil pouze k několika stížnostem a k dalším již patrně nemá zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné stížnost uzavřít pro nereakci subjektu. V případě, že by měl spotřebitel zájem v řešení sporu pokračovat, bude již třeba domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme živnostníkovi zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, aby měl spotřebitel nárok i na proplacení nákladů spojených se soudním řízením.