Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
ráda bych dostala vysvětlení ohledně následující věci: Po dlouhém dohadování s call centrem vaší společnosti jsem se dozvěděla, že Vodafone u mého jména eviduje neuhrazenou pohledávku - kterou již předal exekutorovi - od kterého jsem se to dozvěděla já. Nejprve mi bylo sděleno, že mi informace nemohou dát, nakonec se to asi po půlhodině nějak povedlo - šlo o přístupové heslo, které samozřejmě nemám, neboť si nejsem vědoma toho, že bych kdy byla zákazníkem Vodafone. Nakonec mi bylo doporučeno podat trestní oznámení a s ním se pak obrátit na reklamační oddělení. Dobře, chápu, že jinak to nelze. Nicméně bych ráda věděla, proč neexistuje kontakt na někoho, kdo se tímto zabývá. Psala jsem mail na pece@..., ale i přes to, že byl doručen a potvrzen mi na něj nikdo neodpověděl. E-mail ani jiný kontakt prý - dle vaší operátorky také neexistuje. Kontakty na vedoucí pracovníky neexistují. Jak to má řešit člověk, žijící, jako já, v zahraničí, bez možnosti docházky na prodejnu? Ale především bych ráda věděla, jak mohla být uzavřena falešná smlouva, navíc s chybnou adresou (jak sdělila slečna operátorka)?
V roce 2011, kdy k tomu údajně došlo, se smlouvy nijak nepodepisovaly? Totožnost se nijak neověřuje? Pak jistě nejsem první člověk, kterému se to stalo.
Věc je nyní v řešení, a využiji doporučený postup via trestní oznámení - ale samozřejmě po tolika letech se pachatele nikdo nedopátrá. Od Vás bych tedy ráda dostala alespoň odpověď na poslední otázku - jak je možné uzavřít smlouvu s nesprávnými údaji? A jak je možné, že neexistuje cesta ke stížnosti oficiální cestou - kontakt na vedoucího pracovníka, který by alespoň komunikoval a odkázal člověka na správnou kompetentní osobu? A závěrem - smlouvu musel někdo sjednat - obchodní partner, zástupce,...Jak zjistit, kdo to byl? Protože jsem svého času pracovala u konkurenčního operátora, vím dobře, jak mnozí "kolegové" sepisovali smlouvy, než se jim na věc přišlo.
Děkuji Vám předem za odpovědi a přeji příjemný den.
Michala Ondrušková
On.mich@seznam.cz
Zneužití osobních údajů, falešná smlouva
Požaduji vyjádření k věci výše - kontrola správnosti údajů na smlouvách atd, a především kontakt - na koho se lze obrátit stran popsaného problému. E-mailový, nikoli telefonický kontakt.
|
Tweet |
Pokud společnost hrozí exekucí, případně předá pohledávku k vymáhání inkasní agentuře, na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. Inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora, tzn. nemohou například vstoupit do obydlí domnělého dlužníka, zabavit jeho majetek nebo obstavit účty.
V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh soudní cestou, musí nejprve existenci dluhu prokázat co do důvodu a výše, jinými slovy, operátor by musel prokázat, že k podpisu smlouvy skutečně platně došlo.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadu - více informací zde:https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Dobrý den, paní Ondrušková,
pokud se domníváte, že došlo ke zneužití Vašich osobních údajů a neznámý podvodník sjednal smlouvu Vaším jménem, je skutečně zapotřebí nejdřív podat trestní oznámení. Kopii tohoto trestního oznámení nám prosím pošlete na Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Na základě trestního oznámení budeme moct případně pozastavit vymáhání dlužné částky.
Co se týče kontaktování Vodafonu, obrátit se na nás můžete způsoby, které uvádíme na https://www.vodafone.cz/kontakty/. Podle e-mailové adresy, kterou jste zde uvedla, jsem dohledala dotaz, který jste poslala na adresu pece@vodafone.cz 18. června. Odpověděli jsme Vám e-mailem 21. června v 6:53 hodin. Prosím zkontrolujte, jestli Vám naše odpověď omylem nespadla do spamové složky.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Dobrý den,
věc už je v řešení - jedna z Vašich kolegyní se se mnou spojila právě zmíněným e-mailem. Tato stížnost byla psána před obdržením e-mailu.
Doufejme, že se podaří věc osvětlit po zaslání stížností klasickou poštou, jak mi bylo doporučeno.
Děkuji za reakci.
Také přeji příjemný den,
Michala Ondrušková
Dobré ráno, paní Ondrušková,
jsem ráda, že už jste s kolegy v kontaktu, a věřím, že se situaci brzy podaří vyřešit.
S přátelským pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
před pár dny se mi dostal do rukou velmi potešující dopis, kterým mi společnost Vodafone vychází vstříc, protože jsme se patrně jak já, tak oni stali obětmi podvodu při zneužití osobních údajů.
Situace se tedy nakonec vyřešila.
Je škoda, že komunikace na úplném začátku byla víc než nelehká, celá věc se mohla vyřídit mnohem rychleji, ale hlavní je, že vše nakonec dobře dopadlo. Od vymáhání částky (asi se už nikdy nedozvíme, za co) bylo upuštěno, a v nejbližších dnech očekávám i potvrzení této skutečnosti od exekuční kanceláře.
S přáním příjemného dne
Michala Ondrušková
Na základě výše uvedeného sdělení spotřebitelky stížnost uzavíráme.