Společnost


Gerapa Plus s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24548Neuznaná reklamace, zboží dorazilo rozbité

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2018, před 7 lety

Zbyněk Šklubal

Znění stížnosti

Jedna položka z objednávky dorazila rozbitá (zrcadlo 120cm), zjistil jsem
v den dodání po rozbalení zboží cca hodinu po dorucení, zvenčí nebyl
obal viditelne poškozen, obratem jsem kontaktoval dopravce Toptrans i
dodavatele zboží Gerapa Plus s.r.o., poslal jsem reklamaci vcetne
fotodokumentace, reklamace byla následne zamítnuta s oduvodnením
že jsem podepsal prevzetí zásilky, (pri podpisu jsem nebyl upozornen
ridicem že podepisuji prevzetí nepoškozeného zboží, byl jsem výslovne
požádán o podpis o prevzetí zásilky. Zboží objednáno v eshopu
www.stavbaeu.cz dne 5.5.2018, doruceno 21.5.2018, reklamováno
obratem v den dodání 21.5.2018, zamítnutí reklamace 15.6.2018.


Produkt

KOLO Life! zrcadlo s LED osvětlením, 120 x 65 cm 88425000


Požadované řešení

preferuji vrácení penez, ac velice nerad vzhledem k prístupu dodavatele
jsem ochoten pristoupit na výmenu zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 09:19, před 7 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by zejména prokázat, že poškození nevzniklo v průběhu přepravy, pokud existují indicie, které tomu napovídají.

Za důkaz opaku nelze považovat potvrzení přepravce o tom, že zásilka byla předána v pořádku. Takovýto doklad má při současné praxi v naprosté většině případů maximálně charakter potvrzení neporušenosti vnějšího obalu zásilky, což k prokázání toho, že zboží bylo předáno v pořádku, rozhodně nedostačuje.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2018 23:37, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.