Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jedna položka z objednávky dorazila rozbitá (zrcadlo 120cm), zjistil jsem
v den dodání po rozbalení zboží cca hodinu po dorucení, zvenčí nebyl
obal viditelne poškozen, obratem jsem kontaktoval dopravce Toptrans i
dodavatele zboží Gerapa Plus s.r.o., poslal jsem reklamaci vcetne
fotodokumentace, reklamace byla následne zamítnuta s oduvodnením
že jsem podepsal prevzetí zásilky, (pri podpisu jsem nebyl upozornen
ridicem že podepisuji prevzetí nepoškozeného zboží, byl jsem výslovne
požádán o podpis o prevzetí zásilky. Zboží objednáno v eshopu
www.stavbaeu.cz dne 5.5.2018, doruceno 21.5.2018, reklamováno
obratem v den dodání 21.5.2018, zamítnutí reklamace 15.6.2018.
KOLO Life! zrcadlo s LED osvětlením, 120 x 65 cm 88425000
preferuji vrácení penez, ac velice nerad vzhledem k prístupu dodavatele
jsem ochoten pristoupit na výmenu zboží
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by zejména prokázat, že poškození nevzniklo v průběhu přepravy, pokud existují indicie, které tomu napovídají.
Za důkaz opaku nelze považovat potvrzení přepravce o tom, že zásilka byla předána v pořádku. Takovýto doklad má při současné praxi v naprosté většině případů maximálně charakter potvrzení neporušenosti vnějšího obalu zásilky, což k prokázání toho, že zboží bylo předáno v pořádku, rozhodně nedostačuje.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.