Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěl bych okamžitě zrušit doručování zásilek. Nic jsem si nikdy neobjednával, jen mi volal pán, kterému nebylo absolutně nic rozumět, pouze mi řekl, že mi nabízí ZCELA zdarma tablety na vyzkoušení, poté co mi přišly, převzal jsem zásilku na poště a tím to mělo skončit!! Po 20 dnech mi přišly další vitamíny s tím, že mám zaplatit poštovné za minulou zásilku a peníze za tuto zásilku!! Nic jsem si neobjednal, nic platit nebudu, pokud se to nevyřeší, budu dávat trestní oznámení! Podvodníci!
Helvetia Apotheke AlfaVit kapsle
Chci ukončit odesílání zásilek a nic platit nehodlám, nic jsem si neobjednal za peníze !
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu je možné nalézt na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Dobrý den,
pan Šigut dnes kontaktoval zákaznické oddělení, kde se situace vyřešila.
Prosím o uzavření případu.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.