Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#24558Pravidelné nedoručování zásilek + ukládání na jinou pobočku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 minut 13 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2018, před 7 lety

Ondřej Sedlo

Znění stížnosti

Dobrý den,

nedávno jsem si nechal změnit ukládací poštu, v případě nezastihnutí doma - což je asi 12 ze 14 případů za posledního půl roku - ikdyž jsme doma samozřejmě, Z Jihlavy 1, na pobočku Jihlava 4, která je blíž, a kde nemusím čekat 45 minut pokaždé.

Od té doby mi chodí pošta, teda vlastně jen výzvy k vyzvednutí zásilky (jelikož se nikdo neobtěžuje ani zazvonit ), které obsahují špatné informace, buďto že zásilka je uložena na pobočce Jihlava 4, a přitom je na pobočce Jihlava 1 a nebo naopak,v některých případech obsluha na poště ani neví kde se ta zásilka nachází, a náhodou ji najdou až po 3. návštěve a mém naléhání ať se podívají pořádně.

Stejně tak tomu bylo i tento týden zásilka VL221958331CZ. na výzvě, která došla 31.5. když jsme byli doma samozřejmě, je uvedeno místo vyzvednutí Jihlava 4. Po dnešní návštěvě mě bylo opět sděleno že je na pobočce Jihlava 1.

Proč se pošta nesnaží zásilky ani doručovat ?
Co mám ještě udělat pro to, aby mi byly zásilky doručovány, nebo aspoň výzvy kde jsou pravdivé informace ? Kromě toho českou poštu nevyužívat, což jsem omezil na minimum a to stejné radím všem, koho potkám.

Včera 28.6. při doručené sms o tom že mi bude doručován další balíček, jsem si jej hned přesměroval přes webové stránky na poštu Jihlava 4, protože jsem věděl, že nebudu doma. Dnes mi došlo opět upozornění, že zásilka čeká na vyzvednutí na poště Jihlava 1. Jak nečekané.


Požadované řešení

??????


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 10:39, před 7 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.