Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes slevový portál Zapakatel objednána a zaplacena samolepka za 199,- dne 6.1.2014.Na maily kromě automatické odpovědi ani na telefony nikdo nereagoval. Koncem února telefonicky kontaktována přímo tzv.manažerka projektu Iva Tomancová, telefon na ni je veřejně dostupný na netu. Na můj věcný dotaz kde to vázne se na mne velmi rozkřičela a nebylo možné se s ní domluvit. V průběhu asi 6 týdnů jsem tedy nedostala žádné odpovědi na maily, telefon byl nedostupný, pak zmizely i webové stránky, které ale myslím v současné době zase fungují.
Zapakatel mi sdělil, že voucher mají v evidenci jako využitý, což do dnešní doby není pravda, protože zboží nebylo firmou Hport dodáno.
samolepka Flowerball violett
Požaduji vrácení peněz 199-- Kč za nedodané zboží
|
Tweet |
V případě, že není dodáno zboží ani po výzvě, má kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy. Zároveň pokud by bylo běžnou praktikou prodejce ani po úhradě předem neplnit, doporučujeme podat trestní oznámení na nejbližší policii nebo státním zastupitelství.
Portál www.hport.cz na informaci týkající se podaných stížností reagoval. Své stanovisko připojil pouze k několika stížnostem a k dalším již patrně nemá zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné stížnost uzavřít pro nereakci subjektu. V případě, že by měl spotřebitel zájem v řešení sporu pokračovat, bude již třeba domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme živnostníkovi zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, aby měl spotřebitel nárok i na proplacení nákladů spojených se soudním řízením.