Společnost


Tomancová Iva

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2456Nedodané zboží předem zaplacené

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2014, před 11 lety

Dana Š.

Znění stížnosti

Přes slevový portál Zapakatel objednána a zaplacena samolepka za 199,- dne 6.1.2014.Na maily kromě automatické odpovědi ani na telefony nikdo nereagoval. Koncem února telefonicky kontaktována přímo tzv.manažerka projektu Iva Tomancová, telefon na ni je veřejně dostupný na netu. Na můj věcný dotaz kde to vázne se na mne velmi rozkřičela a nebylo možné se s ní domluvit. V průběhu asi 6 týdnů jsem tedy nedostala žádné odpovědi na maily, telefon byl nedostupný, pak zmizely i webové stránky, které ale myslím v současné době zase fungují.
Zapakatel mi sdělil, že voucher mají v evidenci jako využitý, což do dnešní doby není pravda, protože zboží nebylo firmou Hport dodáno.


Produkt

samolepka Flowerball violett


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz 199-- Kč za nedodané zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2014 09:56, před 11 lety

V případě, že není dodáno zboží ani po výzvě, má kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy. Zároveň pokud by bylo běžnou praktikou prodejce ani po úhradě předem neplnit, doporučujeme podat trestní oznámení na nejbližší policii nebo státním zastupitelství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 09:50, před 11 lety

Portál www.hport.cz na informaci týkající se podaných stížností reagoval. Své stanovisko připojil pouze k několika stížnostem a k dalším již patrně nemá zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné stížnost uzavřít pro nereakci subjektu. V případě, že by měl spotřebitel zájem v řešení sporu pokračovat, bude již třeba domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme živnostníkovi zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, aby měl spotřebitel nárok i na proplacení nákladů spojených se soudním řízením.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.